Ach, dat ook nog. Ze zal vast heel trots zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is het ook, maar we zijn blij dat we dit jaar nog hadden en ze mee mag maken dat ze een kleinkind krijgt. Eerste biologische.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 december 2025 07:25 schreef maily het volgende:
[..]
""Vroeger"" waren de feestdagen speciaal. Zonder commercie.
zelfs dat hielp niet, die flesjes zeg maar. ja tot zekere hoogte.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een sterke vrouw MK en wat een verhaal![]()
Het is zo rot ziekte. Vervelend dat ze te mager was om die operatie te ondergaan. Hadden ze haar geen sonde voeding kunnen geven om aan te sterken.
Lucky youquote:Op woensdag 24 december 2025 07:27 schreef KoningWouter het volgende:
Zo, het werk zit er weer op voor vandaag.
Ik zei het gisteren nog tegen mijn fysio. Vind er tegenwoordig niet echt een kerstsfeer meer hangenquote:Op woensdag 24 december 2025 07:25 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2025 07:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, hier is de sportschool ook open. 24/7 zelfs. Maar dat merk ik niet echt want dat zie je amper van buiten.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. De kerstdagen voelt aan als reguliere dagen, niet meer als zo speciaal zoals jij dat beschrijft. De sportschool is gewoon open en ik ga sporten.
Zekerquote:Op woensdag 24 december 2025 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach, dat ook nog. Ze zal vast heel trots zijn.
Fijn dat ze het goed doet Mutkse, een sterke vrouw is jou moederquote:Op woensdag 24 december 2025 07:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mix van wel en niet
Ze doet het goed, bedankt om er achter te vragen
Knuffel voor iedereen
hier ookquote:Op woensdag 24 december 2025 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om de werklaptop op te starten.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
O, ze heeft ze wel gehad. Het klinkt heel raar, maar hoe dikker je bent met deze rot ziekte hoe beter het is.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zelfs dat hielp niet, die flesjes zeg maar. ja tot zekere hoogte.
Moet je nog veel doen zo de laatste dag voor Kerst?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om de werklaptop op te starten.
Dat is een lange, ik vind een teamoverleg altijd vermoeiender dan een gewoon overlegquote:Op woensdag 24 december 2025 07:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier ookStraks teamsoverleg van 4-5 uur lang
Ja precies, helaas is dat waarschijnlijk onmogelijk bij haar. Die vrouw vreet zoveel en komt nooit aan. Ze snoept gigantisch. Die eet gewoon kilo's kruidnoten en zo.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ze heeft ze wel gehad. Het klinkt heel raar, maar hoe dikker je bent met deze rot ziekte hoe beter het is.
Ze gaat ook veel weg met haar tweelingzus of mijn zusquote:Op woensdag 24 december 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat ze het goed doet Mutkse, een sterke vrouw is jou moeder
het is ook tegelijkertijd samenwerken aan een stuk.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een lange, ik vind een teamoverleg altijd vermoeiender dan een gewoon overleg
knuffquote:Op woensdag 24 december 2025 07:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ze gaat ook veel weg met haar tweelingzus of mijn zus
Uiteraard ook met mij
quote:Op woensdag 24 december 2025 07:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier ookStraks teamsoverleg van 4-5 uur lang
Maar niet meer schoppen hoor.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ze gaat ook veel weg met haar tweelingzus of mijn zus
Uiteraard ook met mij
Neequote:Op woensdag 24 december 2025 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar niet meer schoppen hoor.
Bij jou werk zeker ookquote:Op woensdag 24 december 2025 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl veel mensen al vrij zijn?
Ja, ik moet wel even wat dingen doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen zo de laatste dag voor Kerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |