Iedereen vrij en ruimte maken voor het kerstdiner. Scheelt in de 2e helft van januari wordt het weer rustigerquote:Op woensdag 24 december 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb gisterenavond even de verwarming aan gehad want lilak had het koud maar verder valt het mee met hoe veel die aan staat hier.
Zonnetje zal vandaag wel helpen met weer beetje opwarmen.
[..]
Betere schoenen kopen dan.
Het is verdomme druk in de sportschool. Doe eens niet.
Denk het ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog even snel voordat men zich vol gaat vreten
Ja dat is wel een ding.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hem zaterdag hoger gehad dan normaal.
durfde het niet aan dat de visite liever buiten zou willen zitten dan binnen
Dan sta ik er meestal toch om 0700 dan valt de drukte wel mee. Alleen weekend zal erger zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen vrij en ruimte maken voor het kerstdiner. Scheelt in de 2e helft van januari wordt het weer rustiger
wat lievquote:Op woensdag 24 december 2025 11:35 schreef AirwiN het volgende:
Kreeg gewoon een croissantje cadeau bij de koffiebar op mijn werk.
Ze hadden teveel zeker en weggooien is zonde.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:35 schreef AirwiN het volgende:
Kreeg gewoon een croissantje cadeau bij de koffiebar op mijn werk.
Absoluut. Goede en leuke bediening. Dat ze al weten hoe je je koffie drinkt enzo.quote:
Dan nog,ze hadden het ook niet kunnen doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hadden teveel zeker en weggooien is zonde.
Niks in het leven is gratis. Er staat altijd iets tegenover.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan nog,ze hadden het ook niet kunnen doen.
Ik wens ze veel succes. Grote kans dat dit goede voornemen gaat stranden.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks in het leven is gratis. Er staat altijd iets tegenover.
Mogelijk is dit croissantje onderdeel van een groter plan om dominantie over jou te krijgen.
Er zitten mindcontrolchips in de croissants!quote:Op woensdag 24 december 2025 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes. Grote kans dat dit goede voornemen gaat stranden.
Oh noes, dan ben ik doomedquote:Op woensdag 24 december 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten mindcontrolchips in de croissants!
zat er nog niet genoeg in de coronavaccinaties?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten mindcontrolchips in de croissants!
Rip jijquote:
Maar die zijn ondertussen uitgewerkt. Zijn de batterijen van op dus moet weer nieuwe in mensen krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat er nog niet genoeg in de coronavaccinaties?
Dibs op Yv mocht je komen te overlijden.quote:
Nu pas wakkerquote:
Oke oke.quote:
Was om 9 uur wakker en om half tien eruit. Maar nog steeds een beetje slaperig.quote:
Af en toe mag datquote:Op woensdag 24 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was om 9 uur wakker en om half tien eruit. Maar nog steeds een beetje slaperig.
Daar is het vakantie voor.quote:
Ja. 90% van de tijd moet #altijdready zijn.quote:
Ben je de hele collectie aan het inscannen?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het vakantie voor.
Nu nog wat kaartjes scannen en een stream op youtube op de achtergrond.
Waar zijn mijn koekjes?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
240 koekjes en 3 cakes gebakken, nu ben ik er klaar mee
Buren en vrienden krijgen allemaal een tasje met luxe chocolade en zelfgemaakte koekjes vandaag![]()
[ afbeelding ]
Waar kan ik mij aanmelden om vriend te worden?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
240 koekjes en 3 cakes gebakken, nu ben ik er klaar mee
Buren en vrienden krijgen allemaal een tasje met luxe chocolade en zelfgemaakte koekjes vandaag![]()
[ afbeelding ]
Je kunt hier in de keuken komen kijken, maar vrees dat de overblijfsels inmiddels al verorberd zijnquote:
aanmelding@kwiwisvrienden.chquote:Op woensdag 24 december 2025 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar kan ik mij aanmelden om vriend te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |