Even aan Lenny vragenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die schuddende konten werken hypnotiserend.
Morgen allen!
ik heb het gepland dat ik er niet voor 5 januari hoef te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gisteren speciaal nog onder werktijd langs de supermarkt geweest toen ik toch al op de fiets zat voor iets anders. No way dat ik de komende dagen een stap zet in de supermarkt.
Die is niet thuis.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even aan Lenny vragen
ik had goedkope waterkokers besteld. Die zijn zo gammel dat ik ze niet durf neer te zetten dus ga andere kopenquote:
Ik gok hier dat de eieren en/of chocolade op zijn voor die tijd. Dat eerste kan niet want dan wordt hond boos, dat tweede kan niet want dan wordt muis boos.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het gepland dat ik er niet voor 5 januari hoef te zijn.
Benieuwd of het plan ook lukt
das wel verstandig dan inderdaad. kunnen deze nog retour?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had goedkope waterkokers besteld. Die zijn zo gammel dat ik ze niet durf neer te zetten dus ga andere kopen
Roomboter voor de brownies heb ik gelukkig al. Flink prijsverschil ook met de Jumbo (dit komt van de Lidl).quote:Op woensdag 24 december 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
In de AH zullen er nog wel mensen zijn die aan het vechten zijn om haricots verde, gerookte zalm en roomboter.
quote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
I saw Dotty kissing Santa Claus...
quote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
I saw Dotty kissing Santa Claus...
nee ben ik te laat mee maar durf het echt niet aan. geheid dat daar ongelukken mee gaan gebeurenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel verstandig dan inderdaad. kunnen deze nog retour?
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben ik te laat mee maar durf het echt niet aan. geheid dat daar ongelukken mee gaan gebeuren
Je was in Duitsland boodschappen doen, hebben ze daar geen drinken dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier heb ik geen goed antwoord op helaas.
Gisteren stonden er nog genoeg bij de AH ook bij de Lidlquote:Op woensdag 24 december 2025 09:51 schreef Ama het volgende:
Cola zero is vast toch op zoals aaaaaltijd met kerst hier.
Dit zei Nizno ook al. Ik heb daar niet goed over nagedacht haha.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was in Duitsland boodschappen doen, hebben ze daar geen drinken dan?
Of is dat niet zo lekker als hier?
Het is hier bij de Jumbo altijd op tijdens kerst enz.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren stonden er nog genoeg bij de AH ook bij de Lidl
ja ze waren 13 euro dus is geen grote rampquote:Op woensdag 24 december 2025 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]zonde dat je gewacht hebt.
en ja snap ik, dat risico wil je niet lopen.
Kan gebeuren, zo ben ik melk vergeten te halen dus moet zo ook nog de winkel inquote:Op woensdag 24 december 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zei Nizno ook al. Ik heb daar niet goed over nagedacht haha.
[..]
Het is hier bij de Jumbo altijd op tijdens kerst enz.Maar wellicht hebben ze nu wat beter ingekocht.
ow das idd wel erg goedkoopquote:Op woensdag 24 december 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze waren 13 euro dus is geen grote ramp
We kunnen het!quote:Op woensdag 24 december 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zo ben ik melk vergeten te halen dus moet zo ook nog de winkel in
Dus er wordt geklaagd dat we het huidige PMD niet goed genoeg schoon maakten, maar we doen er nu dingen bij die we niet helemaal leeg kunnen krijgen.quote:Wat mag er vanaf 1 januari in de PMD-bak?
Nieuw per 1 januari:
Aluminium en plastic koffiecapsules, lege huishoudelijke spuitbussen (deodorant-, slagroom- of haarlakbussen), grote folies van verpakkingen en verpakkingen die gedeeltelijk uit plastic of metaal bestaan. Denk aan broodzakken met een plastic venster, soepzakken of kruidenzakjes.
Wat ging er al in de PMD-bak?
Plastic en metalen verpakkingen, drink-, yoghurt en sauspakken, verpakkingszakken, doppen en deksels, winkeltasjes, doorzichtige inzamelzakken en lege pillenstrips.
Wat mag er niet in de PMD-bak?
Landbouw- en worteldoek, plastic producten die geen verpakking zijn (bijvoorbeeld speelgoed), metalen voorwerpen zoals bestek en pannen, medisch afval, glas, etensresten, papier en karton, textiel, elektrische apparaten en batterijen en restafval.
Wat zijn we goed hequote:
Oh lol en alsnog vergeten?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijn we goed he
Het ergste is dat ik speciaal voor naar de winkel ging gisteren
en wat heb je allemaal wel mee genomen dat niet op je lijstje stond??quote:Op woensdag 24 december 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijn we goed he
Het ergste is dat ik speciaal voor naar de winkel ging gisteren
Ja, hoe gek kan je het makenquote:
Nietsquote:Op woensdag 24 december 2025 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat heb je allemaal wel mee genomen dat niet op je lijstje stond??
ow dat valt nog mee, het kon erger.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets
Ik ging voor melk toastjes en smeerseltje er op
Toastjes en smeerseltjes heb ik melk niet
Heb ik vandaag ook weer wat te doenquote:
Lekker ergeren een trage bejaarden in de winkel.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook weer wat te doen
Oh goeie ik had toastjes gekocht vorige week. Maar heb nog niks om erop te doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets
Ik ging voor melk toastjes en smeerseltje er op
Toastjes en smeerseltjes heb ik melk niet
Klopt, maar in deze drukte pak ik wat ik hebben moet en maak dat ik weg komtquote:Op woensdag 24 december 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat valt nog mee, het kon erger.
Zal haar eens naar huis sturen dan!quote:
ow neuj ik doe altijd rustig aan als ik naar de winkel ga. Of ik weekboodschappen moet hebben of een vergeetboodschapje ga halen.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, maar in deze drukte pak ik wat ik hebben moet en maak dat ik weg komt
Of aan de jongeren die hun afgeladen volle karren overal laten staanquote:Op woensdag 24 december 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker ergeren een trage bejaarden in de winkel.
Oh dat is hier volgens mij niet echt zo.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of aan de jongeren die hun afgeladen volle karren overal laten staan
Ik haal het altijd weer en ik weet ook dat ik de helft weer weg kan gooienquote:Op woensdag 24 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh goeie ik had toastjes gekocht vorige week. Maar heb nog niks om erop te doen.
Ik zit in een scootmobiel en dan is het met deze dagen niet te doenquote:Op woensdag 24 december 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow neuj ik doe altijd rustig aan als ik naar de winkel ga. Of ik weekboodschappen moet hebben of een vergeetboodschapje ga halen.
Of het rustig of druk is in de winkel boeit me ook nooit.
Enige dat een beetje jammer is dat is dat mensen voor je voeten gaan lopen. Maar zolang je zelf rustig bent heb je daar ook weinig last meer van.
Hier heel ergquote:Op woensdag 24 december 2025 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is hier volgens mij niet echt zo.
die frustratie maakt dat je extra gefrustreerd raaktquote:Op woensdag 24 december 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit in een scootmobiel en dan is het met deze dagen niet te doen
Karren die overal achtergelaten worden, de inpakers die overal met karren staan
Mensen die voor je langsschieten, je moet drie dubbel zoveel oppassen dan met die drukte
Het is meer frustratie dat ik dan de winkel uit wil, gewoon omdat ik nergens bij kan
Zodra ik de winkel uit ben is het weer over gelukkigquote:Op woensdag 24 december 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die frustratie maakt dat je extra gefrustreerd raakt
ja en de volgende keer staat die frustratie je bij de deur alweer op te wachtenquote:Op woensdag 24 december 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zodra ik de winkel uit ben is het weer over gelukkig
succesquote:
Neem proteïne pudding choco voor mij mee graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |