Oh noes, dan ben ik doomedquote:Op woensdag 24 december 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten mindcontrolchips in de croissants!
zat er nog niet genoeg in de coronavaccinaties?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten mindcontrolchips in de croissants!
Rip jijquote:
Maar die zijn ondertussen uitgewerkt. Zijn de batterijen van op dus moet weer nieuwe in mensen krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat er nog niet genoeg in de coronavaccinaties?
Dibs op Yv mocht je komen te overlijden.quote:
Nu pas wakkerquote:
Oke oke.quote:
Was om 9 uur wakker en om half tien eruit. Maar nog steeds een beetje slaperig.quote:
Af en toe mag datquote:Op woensdag 24 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was om 9 uur wakker en om half tien eruit. Maar nog steeds een beetje slaperig.
Daar is het vakantie voor.quote:
Ja. 90% van de tijd moet #altijdready zijn.quote:
Ben je de hele collectie aan het inscannen?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het vakantie voor.
Nu nog wat kaartjes scannen en een stream op youtube op de achtergrond.
Waar zijn mijn koekjes?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
240 koekjes en 3 cakes gebakken, nu ben ik er klaar mee
Buren en vrienden krijgen allemaal een tasje met luxe chocolade en zelfgemaakte koekjes vandaag![]()
[ afbeelding ]
Waar kan ik mij aanmelden om vriend te worden?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
240 koekjes en 3 cakes gebakken, nu ben ik er klaar mee
Buren en vrienden krijgen allemaal een tasje met luxe chocolade en zelfgemaakte koekjes vandaag![]()
[ afbeelding ]
Je kunt hier in de keuken komen kijken, maar vrees dat de overblijfsels inmiddels al verorberd zijnquote:
aanmelding@kwiwisvrienden.chquote:Op woensdag 24 december 2025 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar kan ik mij aanmelden om vriend te worden?
Ik wil koekjes is zeker niet genoeg he?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
aanmelding@kwiwisvrienden.ch
Met motivatiebrief gaarne
Geeneens kwiwi@foqueville.nl ?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
aanmelding@kwiwisvrienden.ch
Met motivatiebrief gaarne
Ja. Pokke werkje is dat.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. 90% van de tijd moet #altijdready zijn.
[..]
Ben je de hele collectie aan het inscannen?
Je kunt het proberen, maar het kan zijn dat er betere motivatiebrieven binnenkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil koekjes is zeker niet genoeg he?
Een eloquente vrouw als jijzelf schudt een goed onderbouwde toelichting toch zo uit haar mouw?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil koekjes is zeker niet genoeg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |