SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
das een flinke besparing.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:48 schreef mschol het volgende:
hmm, even 45 euro per maand bespaard door aanvullende verzekering stop te zetten.. bleek dat ik dat niet/nauwelijks gebruik
dit jaar mannelijks apart zettenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, nogal
ik dacht dat het verschil minder was(en dat ik er meer gebruik van maakte)
ja zoiets, mn premie wordt automatisch apart gezet als loon gestort is, ik houd nu dus meer over na betalenquote:
goed geregeld.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja zoiets, mn premie wordt automatisch apart gezet als loon gestort is, ik houd nu dus meer over na betalen
al mn belangrijkste vaste lasten laat ik met een spaaropdracht de dag na loon direct wegschrijven van betaalrekeningquote:
ik had toen ik nog een puist was en mn eerste baantje had een regeling op de rekening dat er maximaal 200 euro overbleef na salarisdag.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
al mn belangrijkste vaste lasten laat ik met een spaaropdracht de dag na loon direct wegschrijven van betaalrekening
en die zijn allemaal net iets te hoog ingeschaald (enkele euro's)
heb Sky sports aangezet voor MvG, had het idee dat ik vrij snel weer naar SR kon zappen maar valt uiteindelijk mee.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:03 schreef Donna het volgende:
Nog even darten kijken. Vreemd weekje, ben helemaal in de war met de dagen nu. En heb mijn dochters ook nog eens een dagje extra zodat we kerstavond gezellig kunnen eten met vrienden.
Ik keek voor Danny, maar blijf nu hangen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb Sky sports aangezet voor MvG, had het idee dat ik vrij snel weer naar SR kon zappen maar valt uiteindelijk mee.
ja daar heb ik het staartje net ook van gekeken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik keek voor Danny, maar blijf nu hangen.
De papiercontainer is hier morgen ipv vrijdag en ik had gerekend op de GFT morgen, dus ook dat is in de war.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:05 schreef Nizno het volgende:
was gisteren ook niet in staat te bedenken dat het maandag was en dus de container bij de weg moest om vandaag te legen. was gelukkig papier... dus die kan nog wel 4 week wachten
helemaal van de legquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:09 schreef Donna het volgende:
[..]
De papiercontainer is hier morgen ipv vrijdag en ik had gerekend op de GFT morgen, dus ook dat is in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |