Te weinig luchten binnen heeft ook weer de symptomen kou en vermoeidheid net als stress, dat maakt het soms wel even moeilijk. Maar een ding scheelt, gezond eten is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:25 schreef Invisibli het volgende:
Kou en vermoeidheid kan duiden op voedingstekort. Dan bedoel ik goede voeding zoals groente en vezels en koolhydraten en eiwitten.
Goede boodschappen worden duurder en de verpakkingen kleiner.
Sla geen maaltijden over en vervang er niet te veel voor snacks of comfort food.
Waar is die vitamine D slikken goed voor? Misschien eens kappen met rare pilletjes en gewoon gezond eten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:58 schreef summer2bird het volgende:
Geen idee ook waar het aan ligt, ik slaap prima, slik vitamine D, tis een drukke tijd geweest, en heb sowieso altijd laag energie maar laatste tijd is wel heel erg.
Half de populatie heeft zowat een chronisch vitamine D tekort.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar is die vitamine D slikken goed voor? Misschien eens kappen met rare pilletjes en gewoon gezond eten.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:09 schreef timmmmm het volgende:
De ad bij dit topic is in ieder geval weinig bemoedigend
[ afbeelding ]
Wanneer is "in het voorjaar"? Misschien na de feestdagen toch even langs de huisarts gaan?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:48 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zowiezo een somatische screening in het voorjaar van de locale ggz boer. Dan prikken ze ook altijd bloed, dus dan word er sowieso naar gekeken.
Vitamine d slik ik omdat ik altijd een tekort heb in de winter. Maar ik verwacht niet dat dat het is, met de pilletjes heb ik al jaren niet meer echt in een tekort gezeten
Ik slik het ook, maar het gaat echt amper omhoog. Na 1 jaar was ik van 20 nmol/L naar 24 nmol/L gegaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:48 schreef summer2bird het volgende:
Vitamine d slik ik omdat ik altijd een tekort heb in de winter. Maar ik verwacht niet dat dat het is, met de pilletjes heb ik al jaren niet meer echt in een tekort gezeten
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:29 schreef Horzula het volgende:
Familie- en vriendenmoeheid. Of misschien was het die week met bijna iedere dag drugs, seks en Jack Daniels Single Barrel waar ik op mijn leeftijd (48) niet meer tegen kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |