Ik gebruik al een paar jaar een bidet (of nouja, een bidet opzetstuk op de wc). Nu is ie al een paar weken stuk en zoek ik iets ter vervanging. Lees dat bidet douches (zoals hierboven) tegenwoordig heel in zijn op Tiktok en mensen zweren erbij boven een normaal bidet opzetstuk onder de bril.
mij lijkt het fijner om zo'n ding aan de bril te hebben. Moet mijn handdouche nog installeren, ding van 40 eur maar als die gaat lekken aaan de muur.. en dat gefrummel met vasthouden lijkt me ook niets. Maar wel betaalbaar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing For all who deny the struggle, the triumphant overcome Met zwijgen kruist men de duivel
Een goedkoop bidet kan misschien wel werken, maar de bouwkwaliteit en duurzaamheid roepen twijfels op. Ik heb ervaring met Bidet douche vs bidet opzetstuk, en persoonlijk vind ik een bidetdouche prettiger en handiger in gebruik. Ik zou daarom niet besparen en eerder kiezen voor een kwalitatief beter systeem/bidet.