Doet ie voor de traffic. Hij is een ingehuurde trafficgenerator. Zoveel is duidelijk.quote:
Je reageert op 1 of andere stomvervelende Bot.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je zelf de foto's openbaart ben je niet meer chantabel, vandaar!
Al die andere dingen zijn niet mijn probleem!
Lol, ik zit helemaal niet op Viva XD Maar als jij denkt dat FOK mij heeft betaald om traffic te genereren: prima. Help jij me dan even met het innen van achterstallige betalingen want Danny heeft mij er nog nooit voor betaald.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Doet ie voor de traffic. Hij is een ingehuurde trafficgenerator. Zoveel is duidelijk.
Hij spreekt ook van "TO". Wat doet vermoeden dat ie van voorheen het Viva forum komt.
Wat zeker is: hij is teringvervelend en verstorend.
Geen idee wat Viva "XD" in deze is. Maar wat je doet is raar. Het voegt allemaal totaal niks toe wat je doet. Behalve oude topics kicken. Je bent daar duidelijk enorm mee bezig en niemand weet waarom en niemand ziet de toegevoegde waarde. Het is zwaar onnozel allemaal wat je schrijft.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:43 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
Lol, ik zit helemaal niet op Viva XD Maar als jij denkt dat FOK mij heeft betaald om traffic te genereren: prima. Help jij me dan even met het innen van achterstallige betalingen want Danny heeft mij er nog nooit voor betaald.
En dat jij zelf op FOK! op posts van wildvreemden reageert en erdoor geraakt wordt is niet zwaar onnozel?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geen idee wat Viva "XD" in deze is. Maar wat je doet is raar. Het voegt allemaal totaal niks toe wat je doet. Behalve oude topics kicken. Je bent daar duidelijk enorm mee bezig en niemand weet waarom en niemand ziet de toegevoegde waarde. Het is zwaar onnozel allemaal wat je schrijft.
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:48 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
En dat jij zelf op FOK! op posts van wildvreemden reageert en erdoor geraakt wordt is niet zwaar onnozel?
Dus Tief op graag.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef Modus het volgende:
Je bent helemaal niet op zoek naar advies.
Je bent alweer 4 dagen het forum aan het onderschijten met volkomen nikszeggende inhoudsloze (al dan niet AI-based) kutbagger, net als een hele rits van je vorige accounts.
Het is natuurlijk puuuuuur toeval dat als je op TrainMore zoekt je dan bij 2 van je recente eerdere accounts uitkomt met posts waar op geen enkele manier een discussie/conversatie uit volgt
JessicaOpDoorreis in GC / Sporten steeds duurder?
2025 in GC / Sporten steeds duurder?
2025 in GC / Sporten steeds duurder?
En heeeeel toevallig heb je dat topic zelf ook geopend met weer een ouder account.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |