quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:53 schreef junkiesietze het volgende:
ja euh denk niet dat fok daarbij kan helpen, ga naar de politie
Ik zoek alleen tips de politie onderneemt hier toch niets tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:53 schreef junkiesietze het volgende:
ja euh denk niet dat fok daarbij kan helpen, ga naar de politie
Als je niet van plan bent naar de politie te gaan, houdt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:55 schreef Wenkelthee het volgende:
[..]
Ik zoek alleen tips de politie onderneemt hier toch niets tegen.
Ja, tuurlijk ga ik dat doen. Maar ik heb momenteel geen genoeg bewijs.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent naar de politie te gaan, houdt het wel een beetje op.
Ik zou eerst eens een afspraak maken met de politie om dit te bespreken. Zij kunnen je informeren over wat te doen en hoe dat te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:58 schreef Wenkelthee het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk ga ik dat doen. Maar ik heb momenteel geen genoeg bewijs.
Politie moet hier mee aan de gang gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:55 schreef Wenkelthee het volgende:
[..]
Ik zoek alleen tips de politie onderneemt hier toch niets tegen.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Gaat het om pikante foto's? Dan zou je toch weten naar wie je die gestuurd hebt?..
Welquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik neem tenminste niet aan dat iemand foto's van je gezicht wil kopen
k ben ermee bezig maar gaat niet zoals ik verwachtquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:55 schreef Netsplitter het volgende:
Aangifte doen wegens chantage. Verzamel zo veel mogelijk bewijs en ga naar de politie.
Ik ben jaren geleden ook gehackt en wellicht zit die persoon erachterquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je aan wie je die gestuurd hebt?
Als je langs de politie gaat, kunnen zij je vertellen wat je nodig hebt als bewijs.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:14 schreef Wenkelthee het volgende:
I
[..]
k ben ermee bezig maar gaat niet zoals ik verwacht
Topic uitprinten en meenemenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je langs de politie gaat, kunnen zij je vertellen wat je nodig hebt als bewijs.
Plaatsvervangend schaamtequote:Op dinsdag 23 december 2025 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je langs de politie gaat, kunnen zij je vertellen wat je nodig hebt als bewijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |