en dan strakjes onder de warme wolquote:
Als ik de drukte moet geloven is er de rest van het jaar niks meer te krijgenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn supermarkten tegenwoordig op kerstavond ook nog gewoon open
Allemaal een noodpakket aan het verzamelenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik de drukte moet geloven is er de rest van het jaar niks meer te krijgen
Dan is die van mij nog niet eens open.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was daardoor wel om 0700 in de sportschool
en als de wereld vergaat dan ben je in een dag kassieweile en is al die troep niet eens aangebrokenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal een noodpakket aan het verzamelen
Bij de appie xl was het vak met champignons leeg. Bijna blinde paniek brak uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal een noodpakket aan het verzamelen
had je mooi in Duitsland mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ze morgen nog cola zero hebben want dat is hier altijd op de één of andere manier altijd op met kerst en oud en nieuw.
Ja dat had ik ook beter over moeten nadenken van tevoren want dit is altijd op in de winkel.
Ja ook niet over nagedacht zoals je ziet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je mooi in Duitsland mee kunnen nemen
oeh das lekker!!quote:
Ja zag vandaag ook mensen met halve karren vol lente-ui en gember bij de kassa'squote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de appie xl was het vak met champignons leeg. Bijna blinde paniek brak uit
is ook lastig als je zonder komt te zittenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zag vandaag ook mensen met halve karren vol lente-ui en gember bij de kassa's
die ga je zeker opvretenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
Er zijn veel sterren te zien buiten.Mooi
Bquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het juiste moment voor zoomies?
A. Een normaal moment op de dag
B. Als iedereen op bed ligt
B natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vanmiddag op de bank al even een dutje gedaanquote:
De mijne is in het weekend en op feestdagen om 0900 open. Doordeweeks om 0700. Maar vanaf 3 januari gaat die in het weekend ook 0800 open.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is die van mij nog niet eens open.
C. Nadat er gepoept is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
verstandig.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag op de bank al even een dutje gedaan
Maar nu inderdaad richting bed.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |