Moggûhquote:Op dinsdag 23 december 2025 05:36 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Jij moet niet huilen.quote:
En bedankt voor je bolk he! Heb er hartelijk om gelachen op wat verder best een kutdag wasquote:
Bolkquote:Op dinsdag 23 december 2025 05:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
En bedankt voor je bolk he! Heb er hartelijk om gelachen op wat verder best een kutdag was
Ik had het over je kaartje dat ik gisteren kreeg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bolk
Ee lach op iemands gezicht toveren is altijd leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 23 december 2025 05:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had het over je kaartje dat ik gisteren kreeg.Weet ik, ik zag je mentionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die bepaalde user is tegenwoordig zelf muziek aan het maken met AIquote:Op dinsdag 23 december 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lol, een bepaalde user vind daar wat van
Ik zag het ja, kan zo de politiek in met dat gedraaiquote:Op dinsdag 23 december 2025 06:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die bepaalde user is tegenwoordig zelf muziek aan het maken met AI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |