SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Die doet het waarschijnlijk toch niet goed waardoor kwiews het weer allemaal opnieuw kan doenquote:Op maandag 22 december 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laat je die Gergi doen gewoon
En dan zijn ze daarna beiden gefrustreerdquote:Op maandag 22 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die doet het waarschijnlijk toch niet goed waardoor kwiews het weer allemaal opnieuw kan doen
Als ik op Hongaarse kerstboom google krijg ik als eerste afbeelding een "boom" met allemaal boeken. Daar zal @kwiwi wel blij mee zijnquote:Op maandag 22 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die doet het waarschijnlijk toch niet goed waardoor kwiews het weer allemaal opnieuw kan doen
Ze moest huilen van gelukquote:Op maandag 22 december 2025 19:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe reageerde Kitten @:Moeraskat?
oke oke heel zachtjes posten danquote:Op maandag 22 december 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
neeeee dat mag nog niet... we mogen het alleen fluisteren
Hopen dat ze het gewoon niet lezen.quote:Op maandag 22 december 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
neeeee dat mag nog niet... we mogen het alleen fluisteren
Is m’n eigen schuld. Kon m’n mond niet houden.quote:
In opperbeste kerststemming dusquote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zijn ze daarna beiden gefrustreerd
De horrorquote:Op maandag 22 december 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laat je die Gergi doen gewoon
Exact dit.quote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zijn ze daarna beiden gefrustreerd
Helemaal klaar voor het Kerstdinerquote:
Is niet erg. Denk dat ik het ook niet stil had kunnen houden als ik in dezelfde situatie zou zitten.quote:Op maandag 22 december 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is m’n eigen schuld. Kon m’n mond niet houden.
En dan gezellig poeprika uitnodigen en over politiek gaan babbelenquote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor het Kerstdiner
Nee en deze twee kijken geloof ik echt nooit meer op FOK! Zal wel erg toevallig zijn. En dan ook nog hier. Normaal zaten ze ergens anders.quote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is niet erg. Denk dat ik het ook niet stil had kunnen houden als ik in dezelfde situatie zou zitten.
Dan zal het inderdaad wel meevallenquote:Op maandag 22 december 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee en deze twee kijken geloof ik echt nooit meer op FOK! Zal wel erg toevallig zijn. En dan ook nog hier. Normaal zaten ze ergens anders.
Ja als jij plots zwanger zou zijn dan kun je het beter even melden bij de dokterquote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is niet erg. Denk dat ik het ook niet stil had kunnen houden als ik in dezelfde situatie zou zitten.
Misschien heeft hij stiekem een baarmoeder en zichzelf bezwangerdquote:Op maandag 22 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als jij plots zwanger zou zijn dan kun je het beter even melden bij de dokter
Dan wil ik niet eens weten hoe die dat heeft gedaanquote:Op maandag 22 december 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien heeft hij stiekem een baarmoeder en zichzelf bezwangerd
Kan het wel bedenkenquote:Op maandag 22 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wil ik niet eens weten hoe die dat heeft gedaan
Klopt. Dan is die sterilisatie twee jaar terug mislukt namelijk.quote:Op maandag 22 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als jij plots zwanger zou zijn dan kun je het beter even melden bij de dokter
Misschien ben ik de nieuwe Jezus.quote:Op maandag 22 december 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien heeft hij stiekem een baarmoeder en zichzelf bezwangerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |