Burgemeester Céline Blom heeft zaterdag één van de getroffen families en de bestuurster van het noodlottige ongeval van afgelopen maandagavond bezocht. Dat schrijft ze in haar weblog.
“Waar kerst het symbool is van hoop, licht en een nieuw begin hing er voor velen een verdrietige schaduw over de kerstdagen. De gebeurtenissen van afgelopen maandagavond raken velen. Het aantal steunbetuigingen dat we op diverse manieren zien, is enorm. Nunspeet (en daarbuiten) leeft mee met de slachtoffers van het noodlottige ongeval.
Ik heb vandaag één van de getroffen families thuis bezocht. Zij deelden hun verhalen, zorgen en verdriet met mij. De impact van zo’n ingrijpende gebeurtenis is groot. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal en emotioneel. Namens de gemeente Nunspeet heb ik hen een hart onder de riem gestoken.”
Verder zegt ze: “Daarna heb ik de bestuurster van de auto bezocht; ook zij is slachtoffer. Zij vroeg mij te delen dat zij het verschrikkelijk vindt wat er onbedoeld gebeurd is en dat zij enorm meeleeft met alle getroffenen van het noodlottige ongeval. Ook haar gedachten, en die van haar gezin, zijn bij de slachtoffers en nabestaanden.
Op de terugweg kwam ik langs de rotonde en ik zag veel bloemen, kaarten en kaarsjes. Het toont de betrokkenheid van onze samenleving. Wij leven mee…”
https://www.nunspeethuisa(...)dlottig-ongeval-wij-Nog altijd geen nieuws wat mevrouw nu mankeerde tijdens de rit.