De popcorn is al zompig in het zakje!quote:Op maandag 22 december 2025 18:20 schreef Näsenbar het volgende:
Je moet de instructies ook goed lezen Mike.
Dat is gek, heb je het dan wel goed ontdooit?quote:Op maandag 22 december 2025 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De popcorn is al zompig in het zakje!
Niet zelf gekocht. Ik ga toch geen godverdomme overpriced taart kopen??quote:Op maandag 22 december 2025 18:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is gek, heb je het dan wel goed ontdooit?
Maar neem ons even mee in het proces, je had met die acht euro iets goeds kunnen doen, zoals doneren aan Serious Request. Maar je kiest ervoor om in je eentje op maandagavond een ijstaart voor acht personen weg te gaan beuken?
Wie heeft hem gekocht? Hoop dat je deze persoon uit je kennissen/vriendenkring snijdt.quote:Op maandag 22 december 2025 18:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet zelf gekocht. Ik ga toch geen godverdomme overpriced taart kopen??
Collega's kun je niet wegsnijden helaas.quote:Op maandag 22 december 2025 18:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wie heeft hem gekocht? Hoop dat je deze persoon uit je kennissen/vriendenkring snijdt.
Wel doen alsof ze niet bestaan of negeren. Ik heb ook een collega die zo goed als dood voor me is.quote:Op maandag 22 december 2025 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Collega's kun je niet wegsnijden helaas.
Huuuh, waarom neemt een collega een ijstaart mee naar werk?!quote:Op maandag 22 december 2025 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Collega's kun je niet wegsnijden helaas.
quote:Op maandag 22 december 2025 18:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wel doen alsof ze niet bestaan of negeren. Ik heb ook een collega die zo goed als dood voor me is.
Welke gek neemt zoiets mee naar werk...
An sich een prima gebaar. Wilde wat leuks doen voor kerst.quote:Op maandag 22 december 2025 18:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Huuuh, waarom neemt een collega een ijstaart mee naar werk?!
Jullie werken in een heel klein team?quote:Op maandag 22 december 2025 18:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
An sich een prima gebaar. Wilde wat leuks doen voor kerst.
Mijn team bestaat momenteel uit 7 mensen.quote:Op maandag 22 december 2025 18:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jullie werken in een heel klein team?
Wat ben jij gezellig.quote:Op maandag 22 december 2025 18:57 schreef Gibson88 het volgende:
1 hap en je bent diabetes patient. Zo moker zoet is ie zooi.
Wat ga jij organiseren om iets leuks te doen voor je team?quote:Op maandag 22 december 2025 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mijn team bestaat momenteel uit 7 mensen.
Een out of office tijdens mijn vakantie.quote:Op maandag 22 december 2025 19:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat ga jij organiseren om iets leuks te doen voor je team?
Dat is ook niet leuk voor je collega's.quote:Op maandag 22 december 2025 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een out of office tijdens mijn vakantie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |