Zeggen dat als je ze nog een keer ziet, je ze van de ladder af schopt. Dat tuig begrijpt alleen geweld.quote:
Toetsenbord heldquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zeggen dat als je ze nog een keer ziet, je ze van de ladder af schopt. Dat tuig begrijpt alleen geweld.
6 jaar en heb ze nu voort eerst gezien maar het is gewoon een malafide bende ben ik wel achter. Internet staat er vol meequote:Op dinsdag 30 december 2025 11:15 schreef GerryDV het volgende:
Hoe lang woon je al in het huis? Misschien een soort afspraak van de vorige bewoners nog?
Die 'glazenwasser' leest hier mee natuurlijk en weet nu dat je aangifte hebt gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb niemand meer gezien
Heb dit letterlijk gezegd tegen ze, toen hier van dat tuig ineens de ladder in de tuin zette en wilde gaan wassen. Helpt ook dat ik een Dobermann heb, die anders wel onderaan de ladder staat te wachten.quote:
Wow opruiing. En dat van een modquote:Op woensdag 31 december 2025 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 'glazenwasser' leest hier mee natuurlijk en weet nu dat je aangifte hebt gedaan.
Zeker!quote:Op maandag 5 januari 2026 15:14 schreef Black-Death het volgende:
Maar je hebt nu dus gratis schone ramen? Top
Ik zit in omgeving Zaandam... heb meerdere mensen erover gesproken die het ook hadden en las er ook een paar keer een artikel over in de krant.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:21 schreef littlemindy het volgende:
Wat een hoeveelheid Fok!kers ineens waarbij de ramen ooit ongevraagd gelapt zijn. Is dat een landelijk probleem of in een specifieke regio?
Ook een mooie naam voor een glazenwasbedrijf.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jij kunt nu dus geld gaan eisen, terwijl je ramen gewassen zijn. Briljant.
Zelf hebben wij geen glazenwasser! Niet dat we geen glazenwasser kunnen krijgen, nee, we hebben er zelf voor gekozen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:21 schreef littlemindy het volgende:
Wat een hoeveelheid Fok!kers ineens waarbij de ramen ooit ongevraagd gelapt zijn. Is dat een landelijk probleem of in een specifieke regio?
Herman Finkersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zelf hebben wij geen glazenwasser! Niet dat we geen glazenwasser kunnen krijgen, nee, we hebben er zelf voor gekozen.
Soms stuit dat op wat onbegrip, en stellen mensen er vragen over -wat best pijnlijk kan zijn- maar eigenlijk is dat heel gewoon, bewust glazenwasserloos zijn. Zeker tegenwoordig.
16 per maand. Is nieuwbouw, ik zag hem bezig toen ik er net woonde bij de buren en vroeg oftie demijne ook mee kon pakken, volgens mij doen ze bijna alle huizen hier. Op zich aardige gasten, altijd ff praatje als ze het geld komen halen. Sturen altijd een smsje dag vantevoren en tsja mijn ramen zijn wel schoon! Moet zeggen dat ik 1x per 2 maanden ook wel prima zou vinden maar ach.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
Wat betalen jullie voor een glazenwasser? Max eenmaal per jaar is prima. Maar die van mij vroeg in 2024 140 EU
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |