Nee, typisch wel net voor kerst.quote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen driving home for Christmas voor hem.
Timing heeft hij inderdaad welquote:
Of juist wel. Hij arriveert alleen een paar dagen te vroeg.quote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen driving home for Christmas voor hem.
quote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of juist wel. Hij arriveert alleen een paar dagen te vroeg.
Ik heb net sinds 1 okt promotie gemaakt en salarisverhoging gaat bij ons standaard op 1 januari.quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En misschien een salarisverhoging?
Jaquote:Op maandag 22 december 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
Was het George Michael die op kerst overleed?
valt wat voor te zeggen.quote:Op maandag 22 december 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik moet blijven.
De mandversie van het gesprek was: je bent te goed en te slim, en daardoor heb je moeite om met de rest te communiceren. Werk aan het laatste.
Maximale salarisverhoging natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik moet blijven.
De mandversie van het gesprek was: je bent te goed en te slim, en daardoor heb je moeite om met de rest te communiceren. Werk aan het laatste.
CAO enzo.quote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maximale salarisverhoging natuurlijk.
Die hebben we hier niet. Wel wat mensen die eruit vliegen dus iedereen in onzekerheid. Komt de sfeer wel ten goede natuurlijk.quote:
Te goed en te slim zijn vertaalt zich dus niet naar een passende beloning. Karig.quote:
Ai. Dat is niet fijn.quote:Op maandag 22 december 2025 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet. Wel wat mensen die eruit vliegen dus iedereen in onzekerheid. Komt de sfeer wel ten goede natuurlijk.
Vertaalt zich altijd in meer werk en perfect worden.quote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te goed en te slim zijn vertaalt zich dus niet naar een passende beloning. Karig.
Mogen de andere collega's ook hun +1 meenemen?quote:Op maandag 22 december 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen afscheidsborrel van die leidinggevende. Hij heeft de hond ook uitgenodigd
Nee, maar mijn hond is geen +1, die is projectondersteunerquote:Op maandag 22 december 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mogen de andere collega's ook hun +1 meenemen?
De vertaling, "Je bent autistisch en kwekgek maar we kunnen je niet makkelijk ontslaan dus toe maar weer in 2026"quote:Op maandag 22 december 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik moet blijven.
Jammer voor jou dat ik niet autistisch ben.quote:Op maandag 22 december 2025 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vertaling, "Je bent autistisch en kwekgek maar we kunnen je niet makkelijk ontslaan dus toe maar weer in 2026"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |