abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219558101
Loop je de deur bij elkaar plat of weet je niet eens hoe ze heten?
Blijft het bij groeten over de schutting en neem je elkaars paketten aan?
Heb je een schurfthekel aan je buren of gewoon om één of andere reden geen enkel contact?
Ben je begaan met je buurt of woon je er alleen maar.
Zomaar wat vragen.

Voor TS geld het tweede.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 december 2025 @ 12:11:42 #2
284411 crew  heywoodu
pi_219558115
Nagenoeg geen contact, maar het contact dat er heel af en toe wel is, is gewoon vriendelijk.
  maandag 22 december 2025 @ 12:15:04 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219558132
Geen idee hoe ze heten, ze verstaan ook amper nederlands, dus meer dan een beetje zwaaien gebeurd er niet.
Aan de andere kant zijn de buren er net een jaar geleden komen wonen en hebben zich nooit voorgesteld.
Ik vind dat als jij ergens komt wonen, jij je moet komen voorstellen. dus daar wacht ik nogsteeds op.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  roze maandag 22 december 2025 @ 12:29:24 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219558221
Met 4 van de 11 buren ben ik gewoon goed, we hebben elkaars telefoonnummer ook. Maar ik ben heel nieuwsgierig dus als er iemand hier nieuw komt wonen stel ik mezelf ook altijd even voor. :+

Mijn buurvrouw direct naast me neemt ook wel eens een pakket voor me aan, doet ze ook niet moeilijk over. Zij is sowieso heel relaxed.. ze had mijn moeder kunnen zijn haha maar niks boeit haar qua overlast want ze slaapt er wel doorheen zegt ze dan. _O- :D

Ze laat mijn kat ook naar binnen als ik er niet ben en dat vraag aan haar.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 22 december 2025 @ 12:36:18 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219558270
Zeggen hoi als we elkaar zien maar meer is het niet. Hoeft van mij ook niet
  maandag 22 december 2025 @ 12:41:58 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219558300
Met vier van de vijf buren een fijn contact. We nemen pakketjes aan, doen boodschappen bij ziekte, zetten de container aan de weg en komen op de koffie. De vijfde buurman is een wat schimmig typ. Maar hij doet niets. Ik heb fijne buren.
pi_219558354
Ene kant zijn vrienden van mijn vrouw, andere kant is een volkszanger met gezin.

Beide kanten gewoon goed contact als in vriendelijk gedag zeggen, pakketjes voor elkaar aannemen en dat soort dingen. En die vriendenburen daar zijn we soms wel eens een avond of zij bij ons en treffen we vaker op verjaardagen etc.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219558423
Wij zwaaien nooit met messen hier
graag op anoniem
  Moderator / Redactie FP maandag 22 december 2025 @ 13:07:58 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219558700
Waar ik eerst woonde had ik een alleenstaande buurvrouw. Heel erg aardig mens. Toen zij verhuisde kwam er zo'n tokkiegezin in. Die deden aardig maar daar was ook alles mee gezegd. Knallende ruzies binnen en schone schijn buiten, dat soort dingen. De buurman kon nooit fatsoenlijk parkeren, die nam met zijn Audi's altijd teveel ruimte in.

Waar ik nu woon hebben we hele aardige buren. Jonger dan wij en we kennen ze bij naam (net als enkele andere buurtbewoners). Geen problemen mee, erg behulpzaam en vriendelijk en kunnen op een normale manier communiceren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219558738
Meeste van mijn buren goed contact mee. Sommige zijn wat meer op zichzelf en dat is prima. Anderen helpen we elkaar met op huisdieren passen in vakantie en praat ik regelmatig mee.
Twiddel
pi_219558739
Ik weet de voornamen van mijn portiekgenoten. De rest van de straat ken ik niet. Zeg wel eens hoi

Van een heb ik wel eens een pakketje aangenomen en visa versa (vragen we wel van te voren en plakje we een briefje op voor de bezorger)

Die man help ik ook wel eens met zijn computer (zo gênant ook een paar keer met internetbankieren)
Met hem maak ik ongeveer vier keer per jaar een praatje

De man onder mij is nogal... minder sociaal. De roddel is dat hij dealt in drug.
Of het waar ik weet ik niet. Alleen in de avond heeft hij veel bezoek en als hij niet open doet gebruiken ze mijn intercom. Zwaar irritant
Hij mag mij ook niet. Belde een keer aan voor geld en ik zei nee. Als hij honger heeft kon hij een brood en pot pindakaas krijgen (zijn reden van lenen was honger zei hij) en toen is hij beledigd weggegaan

Beetje bijzonder portiek. Van mij zullen ze zeggen dat ik erg op mezelf ben denk ik. En dat ik mensen ontloopt (want dat doe ik)
  Moderator / Redactie FP maandag 22 december 2025 @ 13:21:21 #12
Brabo Bastard
pi_219558782
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet de voornamen van mijn portiekgenoten. De rest van de straat ken ik niet. Zeg wel eens hoi

Van een heb ik wel eens een pakketje aangenomen en visa versa (vragen we wel van te voren en plakje we een briefje op voor de bezorger)

Die man help ik ook wel eens met zijn computer (zo gênant ook een paar keer met internetbankieren)
Met hem maak ik ongeveer vier keer per jaar een praatje

De man onder mij is nogal... minder sociaal. De roddel is dat hij dealt in drug.
Of het waar ik weet ik niet. Alleen in de avond heeft hij veel bezoek en als hij niet open doet gebruiken ze mijn intercom. Zwaar irritant
Hij mag mij ook niet. Belde een keer aan voor geld en ik zei nee. Als hij honger heeft kon hij een brood en pot pindakaas krijgen (zijn reden van lenen was honger zei hij) en toen is hij beledigd weggegaan

Beetje bijzonder portiek. Van mij zullen ze zeggen dat ik erg op mezelf ben denk ik. En dat ik mensen ontloopt (want dat doe ik)
Dat geld ging hij echt niet voor brood gebruiken :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219558842
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Weet ik en hij moet zelf weten wat hij doet. Alleen ik weet voor 99% zeker dat ik het geld niet zonder gezeur terug ga krijgen en dat hij dan steeds vaker steeds meer wil lenen.

Ik ben wel een tijdje met iemand omgegaan die telkens geld wilde lenen en steeds meer. En steeds later terugbetalen. Dat was niet fijn en doe ik nooit meer
  Moderator / Redactie FP maandag 22 december 2025 @ 13:35:12 #14
Brabo Bastard
pi_219558874
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Weet ik en hij moet zelf weten wat hij doet. Alleen ik weet voor 99% zeker dat ik het geld niet zonder gezeur terug ga krijgen en dat hij dan steeds vaker steeds meer wil lenen.

Ik ben wel een tijdje met iemand omgegaan die telkens geld wilde lenen en steeds meer. En steeds later terugbetalen. Dat was niet fijn en doe ik nooit meer
Eens en goed bezig ^O^
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 22 december 2025 @ 13:37:27 #15
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219558895
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Halfje gesneden wit B-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219558901
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens en goed bezig ^O^
Ik heet geen Rabo

quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 13:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Halfje gesneden wit B-)
_O- _O_
  maandag 22 december 2025 @ 13:38:39 #17
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219558903
Slechte dealer wel als ie geld voor brood komt lenen :D
Zal dan eerder een junk zijn ipv dealer.
A murky, forgotten land.
pi_219558931
Meestal iets van hé, hallo en dag.
Soms iets meer.
Voor de rest laten we elkaar met rust.
  maandag 22 december 2025 @ 13:45:04 #19
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219558953
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef marc0871 het volgende:
Meestal iets van hé, hallo en dag.
Soms iets meer.
Voor de rest laten we elkaar met rust.
"Hallo"
-"Iets meer"

:?
A murky, forgotten land.
pi_219558960
quote:
80s.gif Op maandag 22 december 2025 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
Slechte dealer wel als ie geld voor brood komt lenen :D
Zal dan eerder een junk zijn ipv dealer.
Of een combi
Of een ondermannetje oid

Ik ben blij dat ik boven hem woon, want er komt elke avond heel veel ongure lui langs en die komen niet bij mijn deur langs. En ja, ik let er niet op, maar het is hier erg gehorig. Plus ze bellen ook bij mij de hele tijd aan als hij niet reageert. Ook meer dan eens de politie voor hem binnen moeten laten. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar helemaal deugen doet die man niet

En ik vind hem echt een "vul scheldwoord in", want hij had vorig jaar een tijdje een hond. Die sloot hij met O&N op het balkon op, ivm met blaffen. Dat arme beest was doodsbang. Zelf houd ik niet van dieren, maar dit kon echt niet. Zo zielig -O- maar hond is weg

Oooooh en de raampjes van zijn voordeur eruit gesloopt: zelf ingeslagen. Hij had zijn sleutels vergeten en ik bood aan de slotenboer te bellen. Vond hij zonde geld, zeker omdat hij vaak zijn sleutels niet bij zich heeft en hij dacht (fout gedacht) dat de huurbaas hem wel een nieuwe deur zou geven. Dus nog steeds geen raampjes in de voordeur

Moet wel lachen, nieuwe hulpverleners hebben wel eens bij hem aangebeld bij de voordeur ipv mij. Ze denken vast psychiatrisch patiënt zal wel zo wonen _O-
Altijd leuk dat ze blij verrast zijn met mijn gezellige huisje

'k Ben wel een roddelkont he :@
pi_219558967
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2025 13:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
"Hallo"
-"Iets meer"

Jij bent wel lekker scherp he _O-
  maandag 22 december 2025 @ 13:46:34 #22
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219558971
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb zo mijn momenten *)
A murky, forgotten land.
pi_219558982
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2025 13:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
"Hallo"
-"Iets meer"

Ik bedoel wel wat jij begrijpt }:|
pi_219558998
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hij heet eigenlijk Stanley
  maandag 22 december 2025 @ 14:03:09 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219559136
Niet veel contact. De buren zijn een stel wappies en tegenover mij woont een gevluchte kroonprins uit een Afrikaans land.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')