Dat geld ging hij echt niet voor brood gebruikenquote:Op maandag 22 december 2025 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet de voornamen van mijn portiekgenoten. De rest van de straat ken ik niet. Zeg wel eens hoi
Van een heb ik wel eens een pakketje aangenomen en visa versa (vragen we wel van te voren en plakje we een briefje op voor de bezorger)
Die man help ik ook wel eens met zijn computer (zo gênant ook een paar keer met internetbankieren)
Met hem maak ik ongeveer vier keer per jaar een praatje
De man onder mij is nogal... minder sociaal. De roddel is dat hij dealt in drug.
Of het waar ik weet ik niet. Alleen in de avond heeft hij veel bezoek en als hij niet open doet gebruiken ze mijn intercom. Zwaar irritant
Hij mag mij ook niet. Belde een keer aan voor geld en ik zei nee. Als hij honger heeft kon hij een brood en pot pindakaas krijgen (zijn reden van lenen was honger zei hij) en toen is hij beledigd weggegaan
Beetje bijzonder portiek. Van mij zullen ze zeggen dat ik erg op mezelf ben denk ik. En dat ik mensen ontloopt (want dat doe ik)
Weet ik en hij moet zelf weten wat hij doet. Alleen ik weet voor 99% zeker dat ik het geld niet zonder gezeur terug ga krijgen en dat hij dan steeds vaker steeds meer wil lenen.quote:Op maandag 22 december 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geld ging hij echt niet voor brood gebruiken
Eens en goed bezigquote:Op maandag 22 december 2025 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik en hij moet zelf weten wat hij doet. Alleen ik weet voor 99% zeker dat ik het geld niet zonder gezeur terug ga krijgen en dat hij dan steeds vaker steeds meer wil lenen.
Ik ben wel een tijdje met iemand omgegaan die telkens geld wilde lenen en steeds meer. En steeds later terugbetalen. Dat was niet fijn en doe ik nooit meer
Halfje gesneden witquote:Op maandag 22 december 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geld ging hij echt niet voor brood gebruiken
"Hallo"quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef marc0871 het volgende:
Meestal iets van hé, hallo en dag.
Soms iets meer.
Voor de rest laten we elkaar met rust.
Of een combiquote:Op maandag 22 december 2025 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
Slechte dealer wel als ie geld voor brood komt lenen
Zal dan eerder een junk zijn ipv dealer.
Ik heb zo mijn momentenquote:Op maandag 22 december 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker scherp he
Hij heet eigenlijk Stanleyquote:Op maandag 22 december 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker scherp he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |