klopt... en dat op de eerste dag meteen. even laten zien waar de rest overheen moestquote:
Die komt wel uit Brabant, die vieren ook carnaval. Misschien kan die wat inspiratie op doen van het clubske van 11?quote:Op maandag 22 december 2025 12:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou Frits van Eerd nog wat zwart geld kwijt kunnen?
Ze hebben nog wat geld gevonden in een doos?quote:Het maximum bedrag dat het Clubske van elf verdubbelt is ¤600.000
Ik denk eerder in de koelkast van Van Eerdquote:Op maandag 22 december 2025 12:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben nog wat geld gevonden in een doos?
Salaris van een avond is wel ook een flinke donatie.quote:Op maandag 22 december 2025 12:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vivian heeft er niet zoveel zin in
Ja tuurlijk, voelde allemaal wat ongemakkelijk aanquote:Op maandag 22 december 2025 12:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Salaris van een avond is wel ook een flinke donatie.
nouja als iemand ineens met een opmerking komen om het loon te doneren van die avond terwijl ze waarschijnlijk gewoon maandloon krijgen...quote:Op maandag 22 december 2025 12:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vivian heeft er niet zoveel zin in
quote:Het maximum bedrag dat het Clubske van elf verdubbelt is ¤600.000
quote:Op maandag 22 december 2025 12:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben nog wat geld gevonden in een doos?
Dan zitten we over de helftquote:
RIP verdubbelaarquote:Op maandag 22 december 2025 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net gedoneerd door een plaatje aan te vragen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 december 2025 12:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
RIP verdubbelaar
Welk nummer?
wat een flapdrop. Lijkt me serieus a-relaxed als je zo'n groot bedrag ter beschikking stelt dat je met zulke mongolen te maken krijgtquote:Op maandag 22 december 2025 12:50 schreef Felagund het volgende:
Lex zegt nu ook tot 14:15.Die roept zomaar wat.
Ze zitten nu al op 440.000 met nog een half uur te gaan. Dus die oorspronkelijke maximum van 550k gaat denk ik wel lukken.quote:Op maandag 22 december 2025 13:01 schreef Nizno het volgende:
en dan blijven ze straks op 545.000 hangen
Was net deze in gif-formaat aan het zoeken maar kon hem niet vinden.quote:
Ik denk dat er inderdaad nog wel een klapper op het eind komt zoals iemand hier al zeiquote:Op maandag 22 december 2025 13:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zitten nu al op 440.000 met nog een half uur te gaan. Dus die oorspronkelijke maximum van 550k gaat denk ik wel lukken.
ik ook niet, deze komt van een filmpje dat op feestboek staat en via google als still werd getoondquote:Op maandag 22 december 2025 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was net deze in gif-formaat aan het zoeken maar kon hem niet vinden.
Wilde ik ook al zeggenquote:Op maandag 22 december 2025 13:20 schreef Felagund het volgende:
13:36 was toch al de eindtijd? Ze zijn 11:45 begonnen.
ja ik zat ineens te rekenen... zit helemaal geen extra tijd opquote:Op maandag 22 december 2025 13:20 schreef Felagund het volgende:
13:36 was toch al de eindtijd? Ze zijn 11:45 begonnen.
Daar kan ik me ook wel weer in vinden jaquote:Op maandag 22 december 2025 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zat nog eens na te denken over de discussie hier enkele dagen terug over dat de djs maar dooie muizen zouden zijn. Ik denk dat de acties en het doel waarvoor het gedaan wordt veel meer de aandacht krijgen die ze verdienen dan in het verleden met djs die zichzelf halve sterren waanden. Ik ben wel blij met deze opzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |