Ja dat zeg ik, die kijken niet om een euro meer of minderquote:Op maandag 22 december 2025 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t idee dat achter dat clubske van elf onder meer de Peer (vd Muggenheuvel) Huib van mackelenbergh in Den Bosch zit, evenals Maarten de Gruyter. Vermogende ondernemers uit de stad die vaak samen optrekken (ook bij FC Den Bosch bijv)
Huub is niet De Peer, maar denk wel dat je verder gelijk hebtquote:Op maandag 22 december 2025 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t idee dat achter dat clubske van elf onder meer de Peer (vd Muggenheuvel) Huib van mackelenbergh in Den Bosch zit, evenals Maarten de Gruyter. Vermogende ondernemers uit de stad die vaak samen optrekken (ook bij FC Den Bosch bijv)
Ah, dan doneer ik gewoon op de normale pagina.quote:
Verrek. Je hebt gelijk. Ik was er heilig dat Huib dat was, maa ridd ze lijken niet eens op elkaarquote:Op maandag 22 december 2025 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Huub is niet De Peer, maar denk wel dat je verder gelijk hebt
Huub is wel Hendrien eens in de 4 jaarquote:Op maandag 22 december 2025 11:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verrek. Je hebt gelijk. Ik was er heilig dat Huib dat was, maa ridd ze lijken niet eens op elkaar
Kom je uit Den Bosch? Ik heb er 18 jaar gewoond en ook in een carnavalsband gespeeldquote:Op maandag 22 december 2025 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Huub is wel Hendrien eens in de 4 jaar
142K al.quote:
Ja, ben geboren en getogen in Den Bosch, maar woon nu al een aantal jaar in een van de aanliggende dorpenquote:Op maandag 22 december 2025 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kom je uit Den Bosch? Ik heb er 18 jaar gewoond en ook in een carnavalsband gespeeld
Ze hebben tot 13.30 uur, dat gaat met gemak lukken. Ben alleen benieuwd of ze dat max bedrag ook nog gaan benoemen vanuit de DJ's, want op de actiepagina staat dat wel netjes vermeld.quote:Op maandag 22 december 2025 11:55 schreef Nizno het volgende:
¤ 134.364,00
hmm 12u gaat niet gehaald worden voor de 550.000
Classic! Ik inmiddels in Utrecht maar mn ouders en zusje wonen er nog steeds, dus kom er nog geregeld.quote:Op maandag 22 december 2025 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, ben geboren en getogen in Den Bosch, maar woon nu al een aantal jaar in een van de aanliggende dorpen
ik had de voorspelling 12u.quote:Op maandag 22 december 2025 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben tot 13.30 uur, dat gaat met gemak lukken. Ben alleen benieuwd of ze dat max bedrag ook nog gaan benoemen vanuit de DJ's, want op de actiepagina staat dat wel netjes vermeld.
Ik heb de link naar de FOK!-actie tijdelijk weggehaald voor de zekerheidquote:Op maandag 22 december 2025 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet FOK nu wat binnen is doneren.
Ik wou net ff kijken wat FOK! had binnen gehaaldquote:Op maandag 22 december 2025 12:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb de link naar de FOK!-actie tijdelijk weggehaald voor de zekerheid
Inmiddels al bijna de actie die het meest geld heeft opgebracht.quote:
Niet lang meerquote:Op maandag 22 december 2025 12:13 schreef Nizno het volgende:
Golfbaan Bernardus Golf in Cromvoirt is momenteel nog steeds de hoogste donateur.
vandaar ook het woordje momenteel in die zinquote:
Was ook wel een megadonatiequote:Op maandag 22 december 2025 12:13 schreef Nizno het volgende:
Golfbaan Bernardus Golf in Cromvoirt is momenteel nog steeds de hoogste donateur.
Nu niet meerquote:Op maandag 22 december 2025 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar ook het woordje momenteel in die zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |