George Michael heeft het beter gedaan dan wie dan ook, die heeft elk jaar nog te profiteren van de bonusquote:Op maandag 22 december 2025 18:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Enorm slecht gepland net als George Michael. Voor een optimaal effect moet je in of net voor de Top2000 stemweek gaan.
Sjors is wel van een ander niveau natuurlijk dan Chris. Als Mick Jagger morgen neervalt dan profiteert die daar ook van. En blijf overtuigd dat als George half November was gegaan hij nog hoger had gescoordquote:Op maandag 22 december 2025 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
George Michael heeft het beter gedaan dan wie dan ook, die heeft elk jaar nog te profiteren van de bonus
wrom zit je er dan ook om t kwartier aan met je tengels?quote:Op maandag 22 december 2025 19:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik heb de OP verneukt, kan iemand hen terugzetten
Ik ga wel in een hoekje zitten
Autisme denk ikquote:Op maandag 22 december 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zit je er dan ook om t kwartier aan met je tengels?
Ik zeg: Niet zitten maar staan.quote:Op maandag 22 december 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waar is mijn hele programmaquote:Op maandag 22 december 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb het gewoon op slot gezet.... kun je er ook niet meer mee spelenquote:
niet in de vorige OPquote:
Spelen? Ik heb best wat nuttige dingen toegevoegdquote:Op maandag 22 december 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb het gewoon op slot gezet.... kun je er ook niet meer mee spelen
3 edits terugquote:Op maandag 22 december 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet in de vorige OP
het is niet te doen om tussen al die edits dingen terug te vinden dus ik pak de OP van vorig topic.
ik bedoel er zit geen opmaak in die edits enzo...quote:
Ik heb handmatig het hele programma opgeschreven voor de resterende dagen... Dat was best handig leek mequote:Op maandag 22 december 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedoel er zit geen opmaak in die edits enzo...
vandaar dat ik een OP van vorig deel pak in zo'n geval.
ja ik zag het wel. ik ben één van de weinigen die wel eens naar een OP kijkt.quote:Op maandag 22 december 2025 19:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb handmatig het hele programma opgeschreven voor de resterende dagen... Dat was best handig leek me
Dan komt die 1,5 miljoen sowieso welquote:Op maandag 22 december 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
er zijn nog steeds mensen die op dubbel doneren.
Ach, wie weet. niet gegokt is niet gewonnen,quote:Op maandag 22 december 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
er zijn nog steeds mensen die op dubbel doneren.
Ze hebben het bedrag op de donatiepagina al verdubbeld, dus de rest is gewoon werken naar die anderhalf miljoenquote:Op maandag 22 december 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ach, wie weet. niet gegokt is niet gewonnen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |