SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:40 schreef Goonster het volgende:
8.10Oh wow. Die titel heb ik gezien, maar inhoudelijk niet gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor deze antwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:23 schreef Kozzmic het volgende:
4.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.74.5 Wat een hint haha! Dat antwoord had ik al met potlood staan, kan alleen de generaal nog niet helemaal plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat 7 betreft zat alleen op sport-Eva's te zoeken. Oef, even terug naar de tekentafel![]()
Tieten-kont is de generaal (en ook maarschalk, dat is misschien verwarrend).quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:30 schreef Goonster het volgende:
[..]
4.5 Wat een hint haha! Dat antwoord had ik al met potlood staan, kan alleen de generaal nog niet helemaal plaatsen.
Wat 7 betreft zat alleen op sport-Eva's te zoeken. Oef, even terug naar de tekentafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:03 schreef Oscar60 het volgende:
8.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.43.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
12.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:45 schreef Oscar60 het volgende:
12.5Op zoek naar deze plaats, stuit ik wel opeens op het belabberde autotesttraject van 12.4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
12.4quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:58 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Op zoek naar deze plaats, stuit ik wel opeens op het belabberde autotesttraject van 12.4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:00 schreef Oscar60 het volgende:
[..]
12.4Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:01 schreef Oscar60 het volgende:
categorie 12Het is wel grappig. Ik heb nu 10 plaatsen die ook op de juiste volgorde in een haast perfecte cirkel om Groningen-stad liggen. 12.2 had ik eerst elders, maar is nu ook ingepast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit in het achterhoofd zoek ik nog een ander antwoord voor 12.2.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:53 schreef Oscar60 het volgende:
1212.2 past inderdaad mooi in de cirkel. Dank voor het fantastisch denkwerk weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit in het achterhoofd zoek ik nog een ander antwoord voor 12.2.![]()
Ik mis nog steeds 3.10, maar vooralsnog staan antwoorden 1 tm 9 in deze categorie bij mij op chronologische volgorde. Dat zou kunnen betekenen dat 3.10 na 3.9 is uitgekomen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Goonster op 10-01-2026 02:40:58 ]![]()
Inderdaad, dat viel mij gister ook opeens op. Maar toch nog geen idee van 3.10.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:13 schreef Goonster het volgende:
Ik mis nog steeds 3.10, maar vooralsnog staan antwoorden 1 tm 9 in deze categorie bij mij op chronologische volgorde. Dat zou kunnen betekenen dat 3.10 na 3.9 is uitgekomen.![]()
![]()
ideetje 3.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Ugh laat maar, het moet 11 letters zijn![]()
![]()
12.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:15 schreef Oscar60 het volgende:
12.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:20 schreef Goonster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een optie voor 14.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: