9.9quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:00 schreef graadje het volgende:
Ook die 9.9 blijft me irriteren.
Wie is dit groentje, dat zo veerkrachtig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan nog wel een extra hint voor 9.4 en 9.6 gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hint voor de westerling op 9.2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat 'spilplaats' verwijst naar het begrip spilgemeente? Maw dat de beschrijving alleen verwijst naar de bestuurlijke hoofdplaatsen binnen gemeentes? Er zijn 342 gemeenten, dus dat zou het zoekgebied wel een beetje beperken. Een beetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handelssteden Friese vrijheid ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek ook nog antwoorden. Heb jij voor mij daarvoor twee hints? Het zijn 4.7 en 13.8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.5 / 3.9 / 3.10 mis ik ook nog
5.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5,10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6.6,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.1, 8.6 heb ik ook nog niet. Ik mis ook nog 8.2 en 8.5. Hints welkom!
Ik mis 10.4, 10.6 is bij mij twijfelachtig. Hints welkom
10.9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12.2, 12.5, 12.7, 12.8. mis ik ook nog helaas.
[ Bericht 0% gewijzigd door Goonster op 07-01-2026 20:28:59 ]![]()
4.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:38 schreef Goonster het volgende:
4.7Dat denk ik ook, ik begrijp alleen niet wat er bedoeld wordt met "het huis".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@graadje 13.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:59 schreef Oscar60 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik begrijp alleen niet wat er bedoeld wordt met "het huis".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:20 schreef Goonster het volgende:
[..]Jullie zitten helemaal fout. ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:58 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Jullie zitten helemaal fout. ;-)Oeh, nou ben ik benieuwd! Dan ga ik nog maar even verder zoeken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gevonden, heel mooi!! Als je nog meer van die hints hebt...
[ Bericht 9% gewijzigd door Goonster op 07-01-2026 22:14:57 ]![]()
Ik mis het verband nog bij 12. Ik begrijp dat er mogelijk ook buitenlandse plaatsen bij zitten?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:36 schreef Goonster het volgende:
12.2, 12.5, 12.7, 12.8. mis ik ook nog helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:16 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik mis het verband nog bij 12. Ik begrijp dat er mogelijk ook buitenlandse plaatsen bij zitten?Die Muiden had ik ook in het vizier inderdaad. Muiden maakt deel uit van gemeente Gooise Meren. En burgemeester Gooise Meren is langstzittende burgemeester. Maar ik vermoed dat dit te ver gezocht is. Is ook een beetje uit de richting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor hints 12.7, is weer nieuwe denkrichting.
Duidelijk verband zie ik ook niet. Alleen groot friesland (inc het duitse gedeelte dus)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: