Nee, ze heeft een kutkop, en ik heb goede smaak.quote:Op maandag 22 december 2025 10:30 schreef gers het volgende:
Haar niet even aangeduwd in het kopieerhok?
Ik ben sociaal en wacht op jou.quote:Op maandag 22 december 2025 10:29 schreef bianconeri het volgende:
Klacht:
Waarom heb jij je niet aangeboden?
Moet je eerst een vogeltjes dans doen.quote:Op maandag 22 december 2025 10:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben sociaal en wacht op jou.
IK MOET HELEMAAL NIKS!!!quote:Op maandag 22 december 2025 11:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet je eerst een vogeltjes dans doen.
Ja vind ik leuk!quote:
Als je je woning je werkplek noemt waar je je uitkeringsformulieren invult (Ts woont in Limburg dus nog papieren formulieren ja) en je livedoll je collega kan je dat rustig doen ja.quote:Op maandag 22 december 2025 10:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zo: "verbaast me niks met jouw kutkop he"
Zij huilen.
Ik lachen jongeh.
Maar goed dat capuchon niet in de buurt was.
Klacht: ubergevoelige mensen
En zelf durft ie zijn gezicht niet te laten zienquote:
Dat is bewust zo gedaan zodat je leuke gesprekjes gaat aanknopen op de groene bank ipv constant naar je schermpje te lopen turen.quote:Op maandag 22 december 2025 18:26 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Maar zij kan elke man op tinder krijgen en jij geen enkele vrouw
Ze huilde omdat ze jouw kutkop ineens zag, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 22 december 2025 10:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zo: "verbaast me niks met jouw kutkop he"
Zij huilen.
Ik lachen jongeh.
Maar goed dat capuchon niet in de buurt was.
Klacht: ubergevoelige mensen
Wat maakt dat nou uit, daar trek je gewoon even een zak overheen.quote:Op maandag 22 december 2025 10:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een kutkop, en ik heb goede smaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |