SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
En dan te bedenken dat de tweede helft vaak nog slechter is dan de eerste dit seizoenquote:Op zondag 21 december 2025 15:20 schreef fetX het volgende:
Ja jongens, het is wel tijd. Eruit met van Persie. Dit is een van de allerslechtste helften die ik ooit heb gezien in de Kuip. Meine gute.
Zelfs RRijnmond heeft de hele helft nog geen één keer positief kunnen zijn...quote:Op zondag 21 december 2025 15:20 schreef fetX het volgende:
Ja jongens, het is wel tijd. Eruit met van Persie. Dit is een van de allerslechtste helften die ik ooit heb gezien in de Kuip. Meine gute.
Nu konden we 20/21 niet naar de Kuip. Maar ik weet verder echt niet wanneer het slechter was. Ik denk die periode dat Gio trainer was en we zeven keer op rij verloren.quote:Op zondag 21 december 2025 15:20 schreef fetX het volgende:
Ik hou me vast aan het feit dat Slot heeft laten zien hoeveel een andere trainer uit kan maken.quote:Op zondag 21 december 2025 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raak in ieder geval echt heel pessimistisch. Op deze manier worden we geen tweede of zelfs erger, en met het kapotte salarishuis en alle dure miskopen van afgelopen jaren hebben we een groot probleem.
Mijn pa en ik lachen gewoon om hoe slecht Feyenoord is. Dit kan écht niet.quote:Op zondag 21 december 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu konden we 20/21 niet naar de Kuip. Maar ik weet verder echt niet wanneer het slechter was. Ik denk die periode dat Gio trainer was en we zeven keer op rij verloren.
De backs en buitenspelers zijn vandaag wel niveau Excelsior.quote:Op zondag 21 december 2025 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie een selectie die 2e moet kunnen worden.
Dit komt wel aardig in de buurt inmiddels, ze zijn het echt helemaal kwijt.quote:Op zondag 21 december 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu konden we 20/21 niet naar de Kuip. Maar ik weet verder echt niet wanneer het slechter was. Ik denk die periode dat Gio trainer was en we zeven keer op rij verloren.
Op dit moment heb je iemand nodig die terug naar de basis grijpt. Dan zal je op de individuele kwaliteiten van dit elftal wel tweede moeten worden. Dan heb ik liever een tijdelijke tussenpaus.quote:Op zondag 21 december 2025 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hou me vast aan het feit dat Slot heeft laten zien hoeveel een andere trainer uit kan maken.
Als je Van Persie laat zitten of weer een slechte keuze maakt voor z'n opvolger zie ik het ook somber in.
Gelukkig bewijst Robin wél elke dag de juiste trainer op de juiste plaats te zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De backs en buitenspelers zijn vandaag wel niveau Excelsior.
De tweede kan in elk geval niet zo slecht zijn als de eerste. Toch. Toch!?quote:Op zondag 21 december 2025 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
Tweede helft trek je dit wel recht. Twente vergeet het af te maken.
En dat gaat niet snel veranderen, de rest is ook om te janken zo slechtquote:Op zondag 21 december 2025 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
Zolang Feyenoord 2e staat in de Eredivisie gaat hij niet weg hoor
quote:Op zondag 21 december 2025 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
Tweede helft trek je dit wel recht. Twente vergeet het af te maken.
quote:Op zondag 21 december 2025 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De tweede kan in elk geval niet zo slecht zijn als de eerste. Toch. Toch!?
quote:Luciano Valente is Feyenoords hoop in bange dagen. Tegen Heerenveen was hij het enige lichtpuntje aan de kant van de Rotterdammers. Maar vandaag niet: hij leed in de eerste helft tien keer balverlies (31 balcontacten in totaal), vaker dan iedere andere Feyenoorder.
quote:Feyenoord kreeg veertien schoten tegen voor rust, het hoogste aantal voor de Rotterdammers in de eerste helft van een thuiswedstrijd in de VriendenLoterij Eredivisie sinds databureau Opta de competitie volledig analyseert (2010/11).
quote:Feyenoord moet iets verzinnen om niet met negen nederlagen in de laatste twaalf wedstrijden de winterstop in te gaan.
quote:Typerend feitje: Feyenoord speelde in de eerste seizoenhelft geen één keer met dezelfde basiself als in de competitiewedstrijd daarvoor. Koploper PSV slaagde daar zelfs vijf wedstrijden op rij in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |