Nee, is permanent wegquote:
Neuhquote:Op zondag 21 december 2025 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddagzijn we al een beetje in de kerstsferen?
Ehm 15 graden in de winter met altijd het raam open?quote:Op zondag 21 december 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minimaal 15 graden, ramen openzetten. Heb je ook mechanische ventilatie? Dan juist geen raam open zetten
Schimmelen doet het toch wel.quote:Op zondag 21 december 2025 17:01 schreef Flory- het volgende:
Het openzetten van een binnendeur tijdens het douchen is geen goed idee: het vocht verplaatst zich in het huis, maar verdwijnt niet. Ook een raam openzetten in de badkamer tijdens het douchen werkt vaak niet en kan schimmelproblemen erger maken
Nou schiet mij maar lek
is het al begonnen?:quote:Op zondag 21 december 2025 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddagzijn we al een beetje in de kerstsferen?
O je hebt hem al verkocht.quote:Op zondag 21 december 2025 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, is permanent weg
Maar februari komt de nieuwe
Inruil. Koopovereenkomst voor de nieuwe motor ligt op kantoor hierquote:Op zondag 21 december 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt hem al verkocht.
Maar gelukkig zit je niet lang zonder.
O, als het inruil is, waarom heb je deze dan nu al moeten inleveren?quote:Op zondag 21 december 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inruil. Koopovereenkomst voor de nieuwe motor ligt op kantoor hier
Was een idee van de dealer. Dit scheelt me wegenbelasting en verzekering. Vooral omdat het niet het lekkerste weer is om te rijden. Dus daarvoor gekozen.quote:Op zondag 21 december 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, als het inruil is, waarom heb je deze dan nu al moeten inleveren?
Tegels droogmaken na douchen scheelt ook een boel.quote:Op zondag 21 december 2025 17:01 schreef Flory- het volgende:
Het openzetten van een binnendeur tijdens het douchen is geen goed idee: het vocht verplaatst zich in het huis, maar verdwijnt niet. Ook een raam openzetten in de badkamer tijdens het douchen werkt vaak niet en kan schimmelproblemen erger maken
Nou schiet mij maar lek
A zo, maar ik dacht dat jij zomer en winter reed?quote:Op zondag 21 december 2025 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was een idee van de dealer. Dit scheelt me wegenbelasting en verzekering. Vooral omdat het niet het lekkerste weer is om te rijden. Dus daarvoor gekozen.
Pangquote:Op zondag 21 december 2025 17:01 schreef Flory- het volgende:
Nou schiet mij maar lek
ik vier het vrijdag met de familiequote:Op zondag 21 december 2025 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Its beginning to look alot like Christmas
Over het algemeen wel. Maar laatste tijd was het weer meh. Zal je zien dat het nu een stuk aangenamer isquote:Op zondag 21 december 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, maar ik dacht dat jij zomer en winter reed?
Dat hoeft niemand, iedereen kiest er zelf voor om dat wel of niet te doen.quote:Op zondag 21 december 2025 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben blij dat ik die 2 dagen niet verplicht mee hoef te doen aan het vreetfestijn, sociaal moet doen en het over alles in de wereld te hebben dat totaal niet interessant is.
quote:Op zondag 21 december 2025 17:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanaf 16.03 uur gaat het weer de goede kant op inderdaad.
Vorige week was het toch mooi weer?quote:Op zondag 21 december 2025 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Maar laatste tijd was het weer meh. Zal je zien dat het nu een stuk aangenamer is
Dat was ons inmiddels duidelijk.quote:Op zondag 21 december 2025 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben blij dat ik die 2 dagen niet verplicht mee hoef te doen aan het vreetfestijn, sociaal moet doen en het over alles in de wereld te hebben dat totaal niet interessant is.
Het is niet alleen het pak hequote:Op zondag 21 december 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige week was het toch mooi weer?
De komende week is het killekes, maar daar merk je denk niets aan met dat pak aan toch?
Er zijn tegenwoordig handschoenen die warmte afstralen heb ik gelezen.quote:Op zondag 21 december 2025 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is niet alleen het pak he
Kou komt dan wel niet op het lichaam maar handen en hals voel je goed. Merkte ik afgelopen zaterdagavond ochtend
Er was een tijd dat het verplicht moest hoor. Wat een helquote:Op zondag 21 december 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoeft niemand, iedereen kiest er zelf voor om dat wel of niet te doen.
Ik heb mij nooit laten verplichten en ik verplicht mijn kinderen ook niets.quote:Op zondag 21 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was een tijd dat het verplicht moest hoor. Wat een hel
De schimmel zit in een hoekje waar geen water komt.quote:Op zondag 21 december 2025 17:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Tegels droogmaken na douchen scheelt ook een boel.
preciesquote:Op zondag 21 december 2025 17:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanaf 16.03 uur gaat het weer de goede kant op inderdaad.
Mijn wensen deden er niet toe met Kerst. Die van de stieffamilie wel. Of wat hoorde ofzo.quote:Op zondag 21 december 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij nooit laten verplichten en ik verplicht mijn kinderen ook niets.
Lekker iedereen vrijlaten wat men wil doen is mijn motto
Aan voorpret geen gebrek bij Ienimini.quote:
Altijd!quote:
Gatverdegatverquote:Op zondag 21 december 2025 17:58 schreef Flory- het volgende:
In de buurtapp wordt weer heerlijk geklaagd over vanalles![]()
Van vuurwerk (dah mag ier toch nie) tot stront voor de deur in een servet (niet van een dier) met foto's erbij
Hmmmmquote:Op zondag 21 december 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
sjow... ruim 1000 rolletjes gemaakt..
even wat groenten met aardappelkroketjes in de ninja gemikt
Oke dan mag hetquote:Op zondag 21 december 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kreeg gisteren migraine dus het zat er niet echt in vandaag
quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
sjow... ruim 1000 rolletjes gemaakt..
even wat groenten met aardappelkroketjes in de ninja gemikt
Altijd friet op zondag.quote:Op zondag 21 december 2025 17:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Altijd!
Hier was het verse pasta, ravioli spinazie nogwat met lekkere saus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |