abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2025 @ 09:47:32 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219548983
Naar aanleiding van de recente klaagzangen van Todd in the Shadows en A Dose of Buckley, die wmb best weleens een punt hebben:

Bekijk deze YouTube-video

Wat vond je, qua muziek, tegenvallen in 2025?

----------------------------------------------

Eigen bijdrages:

Alex Warren - Ordinary /// Vraag Suno een nummer te creëren dat gegarandeerd op bijna elke (saaie) mainstream radiozender komt en uit elke supermarktspeaker gaat klinken, en je krijgt dit.

(Maar gezien de airplay en streamingcijfers kan Alex iedereen die kritiek heeft hard uitlachen, op weg naar de bank.)

Little Simz - Young /// Dit kinderlijke, dreinerige liedje klinkt als een revival van oude trends waar het toen al niet mee klikte, ooit gebracht door types als Ting Tings. Het nummer kwam vaak op zenders die gewoonlijk heel behoorlijke muziek draaien.

2025-jaarlijst
pi_219549381
Rosalia - LUX

Ik snap de hype gewoon niet
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 21 december 2025 @ 11:07:50 #3
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219549497
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rosalia - LUX

Ik snap de hype gewoon niet
Ergens wel.

Maar ik heb het album opgezet en het ook herhaaldelijk opgezet, om het op me in te laten werken. Afgezien van Berghain bleef de klik helaas uit. En toen gaf ik het op.

Maar dat ligt meer aan mezelf dan aan de (duidelijk aanwezige) kwaliteit van de muziek. Ik had het gevoel er iets te simpel voor te zijn om het te kunnen doorgronden.
2025-jaarlijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')