Ja las het gisteren al ergens, te lang geledenquote:Op zondag 21 december 2025 07:21 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)ft-voorlopig-zo.html
15 jaar geleden alweer
nee helaas..quote:Op zondag 21 december 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las het gisteren al ergens, te lang geleden
En dit jaar komt er ook geen sneeuw met Kerst helaas
Kinderen van nu weten amper wat winters zijn met een flink pak sneeuwquote:Op zondag 21 december 2025 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee helaas..
en realiseerde mij dat kids van collega nooit een witte kerst hebben meegemaakt
Morguh Karzaiquote:
Nee, ik heb alleen een wat huisjes en dingetjes op het dressoir staan daar staan wat kleine boompjes tussen.quote:Op zondag 21 december 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
hallo dotteke, staat de kerstboom al?
Dan heb je toch kerst in huis.quote:Op zondag 21 december 2025 07:55 schreef Karzai het volgende:
Oh wat leuk, ik heb een slinger en een kabouter aan de ventilator gehangen![]()
[ afbeelding ]
ach ik vind het opzich wel gezellig enzo met al die lampjes, maar als man alleen ga ik niet mijn hele huis versieren.quote:Op zondag 21 december 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je toch kerst in huis.
Ik moet zeggen ik ben het al zat hoor. Volgende week is het ook weer weg.
Ik wilde het eigenlijk ook niet doen hoor. Maar kleindochter vroeg waar de huisjes waren.quote:Op zondag 21 december 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ik vind het opzich wel gezellig enzo met al die lampjes, maar als man alleen ga ik niet mijn hele huis versieren.
ja die kinderen vinden dat geweldig natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk ook niet doen hoor. Maar kleindochter vroeg waar de huisjes waren.
Ja al die geluidjes en draaiende dingen. IK heb ze gewoon uit zij zet ze allemaal aan als ze komtquote:Op zondag 21 december 2025 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja die kinderen vinden dat geweldig natuurlijk
De langste nacht (kwa licht)is in ieder geval geweest afgelopen nacht. Langzaam aan gaan we weer naar de wat langere lichtere dagenquote:Op zondag 21 december 2025 08:12 schreef Karzai het volgende:
oei nog steeds donker buiten, tis al 8 uur geweest. ik zo maar even een ontbijtje maken, klein wandelingetje doen om wakker te worden en wat huishoudelijke taken verrichten.
wat vanmiddag gaat brengen weet ik nog niet
Heerlie de peerliequote:Op zondag 21 december 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De langste nacht (kwa licht)is in ieder geval geweest afgelopen nacht. Langzaam aan gaan we weer naar de wat langere lichtere dagen
Ja, ik kijk er ook naar uit we moeten helaas nog een paar maanden wachten voor het weer om 7 uur licht isquote:
Kan toch moeilijk alles voorzeggen??quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ze dan nou pas mee ...
Gefeliciteerd Nizzie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |