Gelukkig ben jij superior. Dat geeft meer ruimte voor normale mensen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:23 schreef HSG het volgende:
Overal het Nederlands prefereren.Je kent ze wel... hun telefoon, televisie, computer, laptop, films met ondertiteling, leesboeken en noem maar op is in het Nederlands.
Mbo'ers, paupers, laagopgeleiden, losers, onderontwikkelden, kanslozen en meer.
Een hoogopgeleid persoon prefereert het Engels boven alle andere talen.Daarmee heb je een toekomst. Bovendien is Nederlands aan het uitsterven,
Daarom ben ik superieur.
English please.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
And than your topic in the Netherlands writing
Than?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
And than your topic in the Netherlands writing
That not understandationquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die in hun hoofd denken een taal vloeiend te beheersen omdat ze een basale leesvaardigheid erin hebben en wanneer ze dan ooit de taal moeten spreken klinken als Louis van Gaal bij ManU
אנשים שחושבים שלואי ואן חאל מדבר אנגלית גרועה...quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die in hun hoofd denken een taal vloeiend te beheersen omdat ze een basale leesvaardigheid erin hebben en wanneer ze dan ooit de taal moeten spreken klinken als Louis van Gaal bij ManU
Allahu akhbar!quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
אנשים שחושבים שלואי ואן חאל מדבר אנגלית גרועה...
Farmer.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef Twiitch het volgende:
Gezien je beheersing van de Nederlandse taal snap ik je keuze en relaas.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:23 schreef HSG het volgende:
Overal het Nederlands prefereren.Je kent ze wel... hun telefoon, televisie, computer, laptop, films met ondertiteling, leesboeken en noem maar op is in het Nederlands.
Mbo'ers, paupers, laagopgeleiden, losers, onderontwikkelden, kanslozen en meer.
Een hoogopgeleid persoon prefereert het Engels boven alle andere talen.Daarmee heb je een toekomst. Bovendien is Nederlands aan het uitsterven,
Daarom ben ik superieur.
They know me in Barcelona, they know me in Alkmaar !quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
אנשים שחושבים שלואי ואן חאל מדבר אנגלית גרועה...
Je bent op zoek naar je slankere zelf?quote:Op zondag 21 december 2025 13:17 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ben ook niet gewoon aan het afvallen, maar ik ben op een "weight loss journey."
Das veel cooler![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |