quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:35 schreef CoolGuy het volgende:
Natuurlijk zijn die er wel. Steeds meer. Dus het aantal...steigt stijgt.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
We kunnen het wel hebben over watersnoodrampen? Over hoe hoog het waterpijl was van het steigende water? Ik hoor het wel van je.
Doeidoei kusjes.
Deze knakker?quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ze zijn uitgeroeid daar Jahwe de draak denk ik.
Sint Mozes de Zwarte (Ethiopië, ca. 330 - Scetes, 405) was een ascetische monnik en priester uit de vierde eeuw in Egypte (land). Hij wordt gerekend tot de woestijnvaders.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Ik hou alleen van de BBC-versie van de geschiedenis; iedere belangrijke blanke mannelijke leider van vroeger is ineens een geil zwart mokkeltje!
Deze gast heeft de waarheid.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze knakker?
Bekijk deze YouTube-video
Filmpje nog niet gekeken, maar gaat het over dat aliens hier naar toe kwamen om goud te delven om hun planeet te beschermen tegen de straling van hun stervende zon, en dat ze de mensheid hebben ontwikkeld om het goud te delven, en dat een onderofficier het op een gegeven moment voor de mensheid opnam en werd verslagen door de kapitein van het schip die de mens geschapen had?quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Deze gast heeft de waarheid.
Bekijk deze YouTube-video
Welke periode in de geschiedenis interesseert jou dan het meeste? De instorting van de bronstijd houdt mij wel vaker bezig. Ook vind ik de allereerste beschavingen wel interessant, in het bijzonder Mesopotamië. Eigenlijk alles vanaf het begin tot aan het eind van de middeleeuwen is interessant. Wat mij betreft wordt het daarna saai.quote:
Als je ze niet eens kunt vangen en laat ontsnappen verdien je ze ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik hou van vrouwen met dikke tieten, maar elke keer als ik een gesprek aanga met mevrouw rent ze weg
en alle blanke mannen zijn kwaadaardig net als in ts haar fantasiequote:Op zaterdag 20 december 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Ik hou alleen van de BBC-versie van de geschiedenis; iedere belangrijke blanke mannelijke leider van vroeger is ineens een geil zwart mokkeltje!
Ik heb ChatGPT gevraagd om de Ancient Aliens / gnostische theorie rond de “draak” samen te vatten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Filmpje nog niet gekeken, maar gaat het over dat aliens hier naar toe kwamen om goud te delven om hun planeet te beschermen tegen de straling van hun stervende zon, en dat ze de mensheid hebben ontwikkeld om het goud te delven, en dat een onderofficier het op een gegeven moment voor de mensheid opnam en werd verslagen door de kapitein van het schip die de mens geschapen had?
Of gaat het om de geaborteerde zoon van de ware god, die toch levensvatbaar was en deze materiële wereld schiep waarna de echte god Jezus hier naar toe zond zodat onze zielen alsnog naar hem toe konden komen?
En die klote Joris moet 'm er mee steken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb ChatGPT gevraagd om de Ancient Aliens / gnostische theorie rond de “draak” samen te vatten.
Volgens die theorie staat de draak niet letterlijk voor een monster, maar voor een oude niet-menselijke macht of entiteit (soms symbolisch, soms als reptielachtig ras gezien) die in conflict was met andere “goden/aliens”, zoals de Anunnaki (Enlil/Jahweh-achtig).
In die interpretatie is de strijd van de draak een machtsstrijd tussen verschillende niet-menselijke groepen, waarbij de draak vaak wordt gekoppeld aan oerkennis, chaos of een oudere kosmische macht, en de “goden” aan orde en controle over de mens.
Dit is een moderne esoterische interpretatie, geen historische of wetenschappelijke conclusie.
Het zijn allemaal ruzies rondom hoe slim de mensen moeten zijn. Wat doen we met het dna van mensen, Enki en Enlil hebben hier ruzie over. Uiteindelijk is de slang geen slang, maar een machtige draak die mensen slimmer maakt door hun dna te verbeteren.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En die klote Joris moet 'm er mee steken.
Persoonlijk ben ik meer van de Big Bang, vorming van de eerste zonnen. supernovae, nieuwe zonnen, weer supernovae, weer nieuwe zonnen en de 3e generatie genereert de bouwstenen voor planeten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:04 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Het zijn allemaal ruzies rondom hoe slim de mensen moeten zijn. Wat doen we met het dna van mensen, Enki en Enlil hebben hier ruzie over. Uiteindelijk is de slang geen slang, maar een machtige draak die mensen slimmer maakt door hun dna te verbeteren.
Het project 'mens' is dus niet iets dat een groep aliens zomaar in haar grip heeft. Andere bemoeien zich ermee.
Het gnosticosme ziet kennisvergaring als het grootste goed. Ik kan me er wel in vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb ChatGPT gevraagd om de Ancient Aliens / gnostische theorie rond de “draak” samen te vatten.
Volgens die theorie staat de draak niet letterlijk voor een monster, maar voor een oude niet-menselijke macht of entiteit (soms symbolisch, soms als reptielachtig ras gezien) die in conflict was met andere “goden/aliens”, zoals de Anunnaki (Enlil/Jahweh-achtig).
In die interpretatie is de strijd van de draak een machtsstrijd tussen verschillende niet-menselijke groepen, waarbij de draak vaak wordt gekoppeld aan oerkennis, chaos of een oudere kosmische macht, en de “goden” aan orde en controle over de mens.
Dit is een moderne esoterische interpretatie, geen historische of wetenschappelijke conclusie.
Wel een dingetje voor hoogopgeleide mensen idd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het gnosticosme ziet kennisvergaring als het grootste goed. Ik kan me er wel in vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |