abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219544552
Ik hou van geschiedenis, maar elke keer als ik een gesprek aanga is de kneus in kwestieapleen geinteresseerd in WO 2 of de Romeinen. Zijn er geen mensen met een brein ipv een fascinatie met pew pew?
pi_219544557
ik snap hier niks van
pi_219544580
Ik hou van vrouwen met dikke tieten, maar elke keer als ik een gesprek aanga met mevrouw rent ze weg
graag op anoniem
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 18:35:40 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219544601
Natuurlijk zijn die er wel. Steeds meer. Dus het aantal...steigt stijgt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219544610
Ik hou alleen van de BBC-versie van de geschiedenis; iedere belangrijke blanke mannelijke leider van vroeger is ineens een geil zwart mokkeltje! B-)
pi_219544613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:35 schreef CoolGuy het volgende:
Natuurlijk zijn die er wel. Steeds meer. Dus het aantal...steigt stijgt.
:D !
pi_219544630
Oh en ancient aliens natuurlijk! :T
pi_219544653
We kunnen het wel hebben over watersnoodrampen? Over hoe hoog het waterpijl was van het steigende water? Ik hoor het wel van je.

Doeidoei kusjes.
  zaterdag 20 december 2025 @ 18:45:43 #9
511221 Hetekip
#1 Capuchon_Jongen FAN!!!!
pi_219544659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
Oh en ancient aliens natuurlijk! :T
Ze zijn uitgeroeid daar Jahwe de draak denk ik.
Anton-Gaaei-supporter (LET'S GO Anton!)
pi_219544673
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
We kunnen het wel hebben over watersnoodrampen? Over hoe hoog het waterpijl was van het steigende water? Ik hoor het wel van je.

Doeidoei kusjes.
_O-
pi_219544682
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:45 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ze zijn uitgeroeid daar Jahwe de draak denk ik.
Deze knakker?

Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 20 december 2025 @ 18:51:18 #12
511221 Hetekip
pi_219544685
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Ik hou alleen van de BBC-versie van de geschiedenis; iedere belangrijke blanke mannelijke leider van vroeger is ineens een geil zwart mokkeltje! B-)
Sint Mozes de Zwarte (Ethiopië, ca. 330 - Scetes, 405) was een ascetische monnik en priester uit de vierde eeuw in Egypte (land). Hij wordt gerekend tot de woestijnvaders.

Mozes was een zwarte bediende van een overheidsfunctionaris in Egypte die hem uit zijn dienst ontsloeg wegens onder meer diefstal. Hij werd vervolgens de leider van een groep bandieten die in de Nijldelta plunderde. Toen een hond hem tegenhield om een overval te plegen, zwoer Mozes wraak op de eigenaar van de hond. Tot de tanden toe bewapend ging hij naar diens huis, maar trof het huis vervolgens leeg aan. Hij stal daarop een schaap en sloeg op de vlucht voor de autoriteiten. Mozes zocht zijn toevlucht in het klooster van Wadi Natroen. Het leven van vrede in het klooster maakte een dusdanige indruk op de bandiet dat hij gedoopt werd en toetrad tot het klooster.

Toen Mozes in zijn woestijncel werd aangevallen door bandieten, vocht hij tegen hen en wist hij hen te verslaan. Vervolgens nam hij de verslagen bandieten naar de kapel mee en vroeg hij aan zijn broeders wat er met de bandieten moest gebeuren. Zij traden vervolgens in bij het klooster. Naarmate de jaren vorderden, groeide Mozes uit tot een spirituele leider van de hermieten in de woestijn en werd ook tot priester gewijd.
  zaterdag 20 december 2025 @ 18:52:12 #13
511221 Hetekip
pi_219544696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Deze knakker?

Deze gast heeft de waarheid.

pi_219544703
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:48 schreef ToT het volgende:

[..]
_O-
Steigt
pi_219544714
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:52 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Deze gast heeft de waarheid.

Filmpje nog niet gekeken, maar gaat het over dat aliens hier naar toe kwamen om goud te delven om hun planeet te beschermen tegen de straling van hun stervende zon, en dat ze de mensheid hebben ontwikkeld om het goud te delven, en dat een onderofficier het op een gegeven moment voor de mensheid opnam en werd verslagen door de kapitein van het schip die de mens geschapen had?

Of gaat het om de geaborteerde zoon van de ware god, die toch levensvatbaar was en deze materiële wereld schiep waarna de echte god Jezus hier naar toe zond zodat onze zielen alsnog naar hem toe konden komen?
pi_219544717
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:53 schreef Ansa het volgende:

[..]
Steigt
En waterpijl! ;)
  zaterdag 20 december 2025 @ 18:56:42 #17
511221 Hetekip
pi_219544719
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:53 schreef Ansa het volgende:

[..]
Steigt
Welke periode in de geschiedenis interesseert jou dan het meeste? De instorting van de bronstijd houdt mij wel vaker bezig. Ook vind ik de allereerste beschavingen wel interessant, in het bijzonder Mesopotamië. Eigenlijk alles vanaf het begin tot aan het eind van de middeleeuwen is interessant. Wat mij betreft wordt het daarna saai.

Verder vind ik antropologie en de eerste mensen ook zeer interessant, maar dat is veel meer archeologisch/speculatief, helaas.
pi_219544728
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik hou van vrouwen met dikke tieten, maar elke keer als ik een gesprek aanga met mevrouw rent ze weg
Als je ze niet eens kunt vangen en laat ontsnappen verdien je ze ook niet.
Alleen de sterkste mannetjes mogen hun bevruchten zo is natoerrrr.
pindazakje
  zaterdag 20 december 2025 @ 18:59:16 #19
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219544729
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
en alle blanke mannen zijn kwaadaardig net als in ts haar fantasie :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 20 december 2025 @ 19:00:16 #20
511221 Hetekip
pi_219544737
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Filmpje nog niet gekeken, maar gaat het over dat aliens hier naar toe kwamen om goud te delven om hun planeet te beschermen tegen de straling van hun stervende zon, en dat ze de mensheid hebben ontwikkeld om het goud te delven, en dat een onderofficier het op een gegeven moment voor de mensheid opnam en werd verslagen door de kapitein van het schip die de mens geschapen had?

Of gaat het om de geaborteerde zoon van de ware god, die toch levensvatbaar was en deze materiële wereld schiep waarna de echte god Jezus hier naar toe zond zodat onze zielen alsnog naar hem toe konden komen?
Ik heb ChatGPT gevraagd om de Ancient Aliens / gnostische theorie rond de “draak” samen te vatten.
Volgens die theorie staat de draak niet letterlijk voor een monster, maar voor een oude niet-menselijke macht of entiteit (soms symbolisch, soms als reptielachtig ras gezien) die in conflict was met andere “goden/aliens”, zoals de Anunnaki (Enlil/Jahweh-achtig).

In die interpretatie is de strijd van de draak een machtsstrijd tussen verschillende niet-menselijke groepen, waarbij de draak vaak wordt gekoppeld aan oerkennis, chaos of een oudere kosmische macht, en de “goden” aan orde en controle over de mens.
Dit is een moderne esoterische interpretatie, geen historische of wetenschappelijke conclusie.
pi_219544755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:00 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik heb ChatGPT gevraagd om de Ancient Aliens / gnostische theorie rond de “draak” samen te vatten.
Volgens die theorie staat de draak niet letterlijk voor een monster, maar voor een oude niet-menselijke macht of entiteit (soms symbolisch, soms als reptielachtig ras gezien) die in conflict was met andere “goden/aliens”, zoals de Anunnaki (Enlil/Jahweh-achtig).

In die interpretatie is de strijd van de draak een machtsstrijd tussen verschillende niet-menselijke groepen, waarbij de draak vaak wordt gekoppeld aan oerkennis, chaos of een oudere kosmische macht, en de “goden” aan orde en controle over de mens.
Dit is een moderne esoterische interpretatie, geen historische of wetenschappelijke conclusie.
En die klote Joris moet 'm er mee steken.
  zaterdag 20 december 2025 @ 19:04:31 #22
511221 Hetekip
pi_219544788
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:02 schreef ToT het volgende:

[..]
En die klote Joris moet 'm er mee steken.
Het zijn allemaal ruzies rondom hoe slim de mensen moeten zijn. Wat doen we met het dna van mensen, Enki en Enlil hebben hier ruzie over. Uiteindelijk is de slang geen slang, maar een machtige draak die mensen slimmer maakt door hun dna te verbeteren.

Het project 'mens' is dus niet iets dat een groep aliens zomaar in haar grip heeft. Andere bemoeien zich ermee.
pi_219544821
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:04 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Het zijn allemaal ruzies rondom hoe slim de mensen moeten zijn. Wat doen we met het dna van mensen, Enki en Enlil hebben hier ruzie over. Uiteindelijk is de slang geen slang, maar een machtige draak die mensen slimmer maakt door hun dna te verbeteren.

Het project 'mens' is dus niet iets dat een groep aliens zomaar in haar grip heeft. Andere bemoeien zich ermee.
Persoonlijk ben ik meer van de Big Bang, vorming van de eerste zonnen. supernovae, nieuwe zonnen, weer supernovae, weer nieuwe zonnen en de 3e generatie genereert de bouwstenen voor planeten.
Abiogenese op deze planeet, evolutie, en uiteindelijk wij for the time being.
Op zeer veel andere planeten zal het ook zo verlopen zijn, maar door het uitdijen van het heelal zullen er na het sterven van de huidige zonnen steeds minder nieuwe ontstaan en zullen er steeds minder bewoonbare planeten ontstaan in de loop der miljarden jaren en uiteindelijk zal het een grote leegte zijn met wat uitgebrande bruine dwergen en koude rogue planets
Misschien dat er een big rip komt, misschien een lager energetische nieuwe Big Bang van waaruit minder zonnen en planeten zullen ontstaan.
pi_219544823
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:00 schreef Hetekip het volgende:

[..]

Het gnosticosme ziet kennisvergaring als het grootste goed. Ik kan me er wel in vinden.
pi_219544830
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:09 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het gnosticosme ziet kennisvergaring als het grootste goed. Ik kan me er wel in vinden.
Wel een dingetje voor hoogopgeleide mensen idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')