De oorzaak van onveiligheid van vrouwen ligt inderdaad vrijwel uitsluitend bij mannen. Nu kunnen we niet helemaal zonder mannen, want voor de voortplanting zijn nu eenmaal ook mannen nodig. Een samenleving met substantieel veel meer vrouwen dan mannen zou wel tot de mogelijkheden behoren.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:03 schreef potjecreme het volgende:
Oorzaak aanpakken. Mensen met piemel meteen doden na geboorte?
Prima oplossing.
De subcategorie 'mannen die hun poten niet thuis kunnen houden of erger' bestaat wel degelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:27 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Ah, het 'mannenprobleem'.
Alle dieren dood want wolven?
Neem me eens mee in jouw manier van beargumenteren. Bestaan subcategorieën in jouw wereld?
Nou, als men ziet wat de sterkste mannen allemaal gratis krijgen en daardoor veel zelfvertrouwen hebben is jouw stelling dus lariekoek.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Vals zelfvertrouwen wat de aanvaller alleen maar gewelddadiger zal maken. Met van die onzin als "trap em in z'n ballen" of "gebruik de energie van de tegenstander tegen hem".
Mwoah de berichten liegen er niet om. Wat niet wil zeggen dat (sexueel) geweld achter de voordeur niet ook moet worden aangepakt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:16 schreef potjecreme het volgende:
Meeste verkrachtingen en geweld tegen vrouwen vinden plaats in relationele sfeer. Laten we vooral bang zijn voor de ene asielzoeker in de bosjes.
Wat bazel je nu weer?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou, als men ziet wat de sterkste mannen allemaal gratis krijgen en daardoor veel zelfvertrouwen hebben is jouw stelling dus lariekoek.
Zeker, maar niet met een paar cursusjes. Een echte beroeps vechtsportdame schopt menig kerel wel tegen de grond. En BJJ zal ook nog wel van pas kunnen komen. Maar dan ben je al gauw 2 jaar verder voordat je techniek ook maar een kans gaat maken tegen lompe kracht.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:33 schreef Sjemmert het volgende:
Zelfverdediging is nooit verkeerd maar men moet wel waken voor voor misplaatsts zelfvertrouwen. Aan het eind van de dag is de gemiddelde vrouw fysiek redelijk kansloos tegen de gemiddelde man. Een 3 daagse zelfverdedigings cursus gesponserd door de staat gaat echt helemaal niets uithalen. Maar een vrouw die jaren BJJ gedaan heeft geef ik nog wel een kans op de grond tegen een verkrachter.
Wel schattig, die naïviteit van jequote:Op zaterdag 20 december 2025 19:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De subcategorie 'mannen die hun poten niet thuis kunnen houden of erger' bestaat wel degelijk.
Er lijkt inmiddels bij een heleboel mensen de geheel onterechte aanname te bestaan dat die subcategorie volledig bevolkt wordt door veiligelanders, asielzoekers, statushouders, moslims, mannen met een kleurtje.
Als we daar vanuit gaan, lopen we als vrouwen nog veel meer gevaar, want in de betreffende subcategorie zit ook Jan, Klaas, Roderick, Stefan, Jan Willem, Francois, Claus, en weet ik het allemaal. Als vrouwen alleen gaan selecteren op de eerste catgorie en de tweede negeren, blijven we slachtoffer worden.
En nee, lang niet alle mannen zijn gevaarlijk. Sterker nog: de meeste zijn dat niet, ook uit de eerste categorie. Maar van degenen die gevaarlijk zijn, is 99% man.
Het gaat er nog niet eens om dat een vrouw dan van een man kan winnen. Maar het zou vrouwen wellicht wel meer het gevoel kunnen geven dat ze kunnen vluchten of vechten in plaats van te bevriezen. En met vechten kun je ook leren waar je goed gerichte trappen kunt uitdelen of welke delen in het gezicht kwetsbaar zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:12 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveel uur vechtsporttraining heeft een gemiddelde vrouw nodig om in een geweldadige fysieke confrontatie met een gemiddelde man niet 99% van de tijd meteen te verliezen?
Kunnen ze beter sprint en duurloop training aanbieden. En een flesje bearmace.
Leg uit.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:20 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wel schattig, die naïviteit van je
Wat is BJJ ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
En BJJ zal ook nog wel van pas kunnen komen.
quote:
Die aanname is wel degelijk terecht. Oh, niet volledig maar wel voor een heel groot deel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er lijkt inmiddels bij een heleboel mensen de geheel onterechte aanname te bestaan dat die subcategorie volledig bevolkt wordt door veiligelanders, asielzoekers, statushouders, moslims, mannen met een kleurtje.
Ik ben inderdaad zo iemand. Misschien te vaak Opsporing Verzocht gekeken denk ik. Tsja, en als je dan de hele tijd bij ELK signalement zietquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:07 schreef miss_sly het volgende:
Dit is precies het gelul wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat er nog niet eens om dat een vrouw dan van een man kan winnen. Maar het zou vrouwen wellicht wel meer het gevoel kunnen geven dat ze kunnen vluchten of vechten in plaats van te bevriezen. En met vechten kun je ook leren waar je goed gerichte trappen kunt uitdelen of welke delen in het gezicht kwetsbaar zijn.
Ik probeer chocola van jouw nonsens te maken, geloof me. Gratis dingen voor mannen waar ze sterker van worden, gast, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Zelf nadenken is niet jouw sterkste punt?
Nette jongens die vrouwen sperma emmers noemen? Ons soort mensen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zo iemand. Misschien te vaak Opsporing Verzocht gekeken denk ik. Tsja, en als je dan de hele tijd bij ELK signalement ziet
Getinte huidskleur
Getinte huidskleur
Getinte huidskleur
Getinte huidskleur
Dan ben je er op een bepaald moment écht he-le-maal klaar mee.
Of liegen ze bij Opsporing Verzocht? Zou het een geheim complot zijn blanke Nederlanders op te stoken tegen asielzoekers...?![]()
Lisa was echt de druppel. Verdomme, ik word er nog steeds kwaad om. Heb je net je vwo gehaald, word je vermoord door zo'n klootzak die niet eens zijn eigen naam kan schrijven. GodverdommeDie gast had nooit in ons land vrij mogen rondlopen. Gigantische faal die ik onze overheid zwaar kwalijk neem.
In mijn kringen vallen mannen geen vrouwen lastig. Maar we hebben het over een hoogopgeleide vriendengroep zonder tattoos die niet naar sbs6 kijken. Nette jongens die weten hoe het heurt. Ik geloof heus dat ergens nog wel blanke Feyenoord Sjonnies nog wel eens een vrouw lastigvallen. Zal ik absoluut niet ontkennen.
Maar ga me niet vertellen dat de verhoudingen autochtone/allochtone lastigvallers nog een beetje gelijk zijn. Kom nou toch. Het lijken wel wilde dieren. Pssst psst fikki fikki meisjuh meisjuh en andere dingen die ze mompelen met hun rood doorlopen qat-ogen en wat niet al.
Zo'n asielmeneer heeft laatst nog bij een vriendin van mij op straat zijn broek laten zakken en ging zich uitgebreid af lopen beren terwijl hij tussendoor nog een helikopter deed.
Blanke mannen doen die dingen niet.
Geef nou eens aan jezelf toe dat Nederland er veel beter uit zou zien zonder dat asieltuig. Worden we weer dat gezellige, hightrust landje.
Netjes elkaar groeten.
Hallo mevrouw *hoed afneemt*
Hallo meneer *klein knikje*
Maar dit is blijkbaar te moeilijk voor onze gepigmenteerde vrienden.
Ik wil Rutger en Monique weer door de straten zien slingeren.
En als jij heel eerlijk naar jezelf bent... dat wil jij ook.
Bekijk deze YouTube-video
https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-na-datediner.htmlquote:Utrechts corpslid veroordeeld tot celstraf wegens verkrachting na datediner
Jij praat zelf nonsens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik probeer chocola van jouw nonsens te maken, geloof me. Gratis dingen voor mannen waar ze sterker van worden, gast, waar heb je het over?
https://www.voxweb.nl/nie(...)en-van-zeven-vrouwenquote:Radboudstudent verdacht van verkrachten en aanranden van zeven vrouwen
https://trajectum.hu.nl/v(...)-van-verkrachtingen/quote:Maandag 26 februari werd tegen de 24-jarige student, voormalig lid van het Utrechts studentencorps, vier jaar cel geëist voor het verkrachten van twee vrouwen. Ook moet hij de slachtoffers meer dan 30.000 euro aan schadevergoedingen betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |