abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219549679
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 11:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Die 'Twee weken zonder Lotje' blijft bij mij hangen.
Lotje is publiek bezit en een commerciële tool geworden. Hoe eng klinkt het.....Alsof mensen afhankelijk zijn van deze stories?
Wat zou de denktank daar van vinden, vraag ik me af.
pi_219549731
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 11:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Die 'Twee weken zonder Lotje' blijft bij mij hangen.
Lotje is publiek bezit en een commerciële tool geworden. Hoe eng klinkt het.....Alsof mensen afhankelijk zijn van deze stories?
Nog meer dan voorheen (voor uitzending van Boos) gebruikt AM haar gezin als bevestiging van dat wat zij haar hele leven miste namelijk gezien worden.

Wat ik me nog wel afvraag: Zou het debacle van het AD artikel ook zijn doorgesijpeld bij andere kranten/dagbladen en tijdschriften? Benieuwd of dit effect heeft op het aantal interviews enzo
Nou dat, zo dichtbij ook.
Alsof de volgers geen 2 weken zonder Lotje kunnen. Het kind is gewoon thuis bij haar gezin.
Ik heb lotje niet nodig en zal haar echt niet missen.
Gun het kind een leuk leven zonder camera in d,r gezicht
pi_219549751
@Nestinginthewild

Vind ik ook leuk om te volgen. Een Nerderlands stel wat met hun 2 honden naar een klushuis in de Zweedse bossen is verhuisd.
pi_219549761
HVK zegt dat de schimmel erger is geworden. Meid, bel toch tig x per dag de woningbouw, mail ze of ga langs. Doe iets!!! Dit is toch geen gezonde leefomgeving 🙁
pi_219549775
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 10:44 schreef Raradefayee het volgende:
Oeh juice.
In de podcast de stelling: zou je liever tijdens kerst je ex tegenkomen of je partners ex.

Mw: nou dan liever mijn partners ex. Ik hoef echt niet geconfronteerd te worden met mijn exen. Veel te pijnlijk. Ik hoef echt niet .. bla bla.. zij lovy dovey aan het kerstdiner te hebben bij mij aan rafel.

Dan liever de ex van mijn partner. Met mijn exen wordt het sowieso niet gezellig.

- maar ik ben wel heel discreet. Mag ik applaus?
Bevestigd ze hiermee dat jvp en koen inderdaad samen zijn 👀
pi_219549799
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 11:57 schreef Lalaland79 het volgende:
HVK zegt dat de schimmel erger is geworden. Meid, bel toch tig x per dag de woningbouw, mail ze of ga langs. Doe iets!!! Dit is toch geen gezonde leefomgeving 🙁
Ik kijk al een tijdje mee bij HVK uit verbazing maar ze heeft al zeker een jaar schimmelgedoe in haar woning.
pi_219549817
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 11:29 schreef Weerikier het volgende:
Debbie op 13 december: The Lether Family stopt! Allemaal te zwaar, gezondheid te slecht, de mensen zijn te onaardig blablabla.
Debbie een week later: volg mijn account als je kaartjes voor dit of dat wil winnen.
Je gaat toch stoppen? Probeer je op de valreep nog wat te groeien in volgers? Die hele stop aankondiging is ook alleen maar om aandacht ,aandacht , aandacht.
Debbie is straks net als AM 2 weekjes offline en dan krijgen we daar ook een grootse comeback van 😂
Ze is sinds ze "offline" gaat actiever dan de 2 maanden ervoor 🤣😂 er is toch niemand die gelooft dat ze echt offline gaat? Dit was zo overduidelijk a cry for attention 😂 triest toch! Die plaatst straks gewoon een "lieve mensen zijn met meer" zinnetje en vertelt dat ze er hard over nagedacht heeft maar gewoon blijft
Misschien een weekje offline tussen kerst en oud en nieuw... maar daarna weer vol in strijd voor aandacht
pi_219549820
quote:
17s.gif Op zondag 21 december 2025 12:03 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ik kijk al een tijdje mee bij HVK uit verbazing maar ze heeft al zeker een jaar schimmelgedoe in haar woning.
Ja, eerst ook in de slaapkamer.
Sta iedere dag daar op de stoep (in plaats van de bibliotheek), bel de huurdersraad/woonbond/ombudsman.
pi_219549843
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze is sinds ze "offline" gaat actiever dan de 2 maanden ervoor 🤣😂 er is toch niemand die gelooft dat ze echt offline gaat? Dit was zo overduidelijk a cry for attention 😂 triest toch! Die plaatst straks gewoon een "lieve mensen zijn met meer" zinnetje en vertelt dat ze er hard over nagedacht heeft maar gewoon blijft
Misschien een weekje offline tussen kerst en oud en nieuw... maar daarna weer vol in strijd voor aandacht
Hoho! Dat vind jij, dat staat er niet hè? 😂
pi_219549894
Podcast zonder beeld vind ik toch stuk moeilijker om te volgen.. ben dus precies bij begin haha.
pi_219549997
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hoho! Dat vind jij, dat staat er niet hè? 😂
Zeker! Dat vind ik... 👍 er staat dat ze stopt.. in de reacties word het weer afgezwakt naar na de feestdagen... en ook dat ze weer terug komt... dus tja... wat er staat is sowieso al niet waar
pi_219550017
De zoon van Judith wordt marathonschaatser in 3, 2, 1……….
pi_219550028
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 10:44 schreef Raradefayee het volgende:
Oeh juice.
In de podcast de stelling: zou je liever tijdens kerst je ex tegenkomen of je partners ex.

Mw: nou dan liever mijn partners ex. Ik hoef echt niet geconfronteerd te worden met mijn exen. Veel te pijnlijk. Ik hoef echt niet .. bla bla.. zij lovy dovey aan het kerstdiner te hebben bij mij aan rafel.

Dan liever de ex van mijn partner. Met mijn exen wordt het sowieso niet gezellig.

- maar ik ben wel heel discreet. Mag ik applaus?
Ik vind het al een heel erg rare vraag op zicht. Maar vooral een uitnodiging om te juicen terwijl ze dat just wil vermijden bla bla bla. En denk je dat de ex van Tim er op zit te wachten jou tegen te komen? Wat een ontzettend tenenkrommend stel die Iris en M B[/s]W 🤥🤨🤢
pi_219550031
Waarom zegt AM dat ze offline gaat en dat echt moet. (Alsof ze moet afkicken) maar dus wel doorgaat op haar abo kanaal? Dus ze gaat niet offline toch? Arme kinderen…
pi_219550043
[quote]0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:42 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik vind het al een heel erg rare vraag op zich. Je ex of je partners ex?!? Maar vooral een uitnodiging om te juicen terwijl ze dat just wil vermijden bla bla bla. En denk je dat de ex van Tim er op zit te wachten jou tegen te komen? Wat een ontzettend tenenkrommend stel die Iris en MBWhatever 🤨🤥🤢
pi_219550049
Dubbel
pi_219550101
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:39 schreef Danielle_ het volgende:
De zoon van Judith wordt marathonschaatser in 3, 2, 1……….
Natuurtalent hoor 👌
pi_219550207
De Huismuts is ook met het gezin op gesponsorde reis naar Fins Lapland.
pi_219550220
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bevestigd ze hiermee dat jvp en koen inderdaad samen zijn 👀
Ja eigenlijk wel
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219550224
Lindaopcuracao: Nederlands gezin op Curaçao.
Ze leven van investeringen, onderwijs is niet belangrijk want luxe kun je op andere manieren krijgen. Ze vindt zichzelf heel wat maar is een enorme Gerda.

Ze overtuigde haar zus (fivedynamictravelers) ook te kiezen voor vrijheid: zij verkochten hun huis om met 3 kinderen in een camper te gaan reizen (met thuisonderwijs). Wat niet zo goed beviel (al wordt dat niet toegegeven) want na 5 maanden weer terug in NL en nu ook op Curaçao. Waar de knd weer op school zitten en zij aan het werk is want tja, toch wel duur.
pi_219550337
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
De Huismuts is ook met het gezin op gesponsorde reis naar Fins Lapland.
Zij zitten toch in een soort schuldenregeling?
pi_219550405
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:23 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Geen idee, ik heb ooit eens iets bekeken dus ze stond nog in mijn ‘recent’ lijst ofzo.
pi_219550515
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:23 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Volgens mij wel. Ze hebben in elk geval schulden overgehouden aan het camping avontuur. Hoe dan ook, ondanks de schulden hebben ze niets te klagen.
pi_219550570
quote:
88s.gif Op zondag 21 december 2025 13:04 schreef Harper het volgende:
Lindaopcuracao: Nederlands gezin op Curaçao.
Ze leven van investeringen, onderwijs is niet belangrijk want luxe kun je op andere manieren krijgen. Ze vindt zichzelf heel wat maar is een enorme Gerda.

Ze overtuigde haar zus (fivedynamictravelers) ook te kiezen voor vrijheid: zij verkochten hun huis om met 3 kinderen in een camper te gaan reizen (met thuisonderwijs). Wat niet zo goed beviel (al wordt dat niet toegegeven) want na 5 maanden weer terug in NL en nu ook op Curaçao. Waar de knd weer op school zitten en zij aan het werk is want tja, toch wel duur.
Ik vind haar echt verschrikkelijk! Heeft toen gevlogt op hun reis in NewYork want ze wilde realistische kosten delen. Realistisch my ass… wel vooral laten zien hoe goed ze het hebben en over de top ze zijn. Wanneer je dan aangeeft dat dit alles behalve realistisch is krijg je een grote bek. Kriebels krijg ik van haar, vind zichzelf ook heel wat
pi_219550590
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 11:57 schreef Lalaland79 het volgende:
Zij doet niets, wat dat betreft is ze heel afwachtend en naief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')