Voor zover ik heb geluisterd:quote:Op zondag 21 december 2025 20:44 schreef Tweetheelepels het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een samenvatting van de podcast van Michelle? 😂
Blijkbaar vond ze het wel nodig om het in de podcast te bevestigen.quote:Op zondag 21 december 2025 20:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee hoeft M ook niet te doen, laat dat maar aan de juice channels over
Ze klinkt verbitterdquote:Op zondag 21 december 2025 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ze het wel nodig om het in de podcast te bevestigen.
Dat is ze volgens mij ook. Volgens haar was er nooit sprake van jaloezie in de poly maar ik krijg nu een heel andere indruk.quote:
Ze zegt dat ze een aantal kilo’s is aangekomen. Maar vlak voor haar opname was ze 27 kilo. Misschien is dat voor haar een enorm verschil. Maar het feit dat ze dit deelt is heel ziek. En ik vrees dat er dames zijn die in het zelfde schuitje zitten dit nu gaan zien als doel. Zij zou een insta verbod moeten hebben. Maarjaquote:Op zondag 21 december 2025 17:08 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik schrik er ook van dat ze het gewicht deelt (eerst was ze er heel erg op tegen) en met name van het getal. Jezus wat laag. 🥹😭
Misschien lekt MB (of Iris) ook wel info naar juice kanalenquote:Op zondag 21 december 2025 20:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee hoeft M ook niet te doen, laat dat maar aan de juice channels over
Met geld alles proberen ‘goed te maken’ ?quote:Op zondag 21 december 2025 21:14 schreef Hyacinth het volgende:
Hoe vaak die kinderen van Michelle Sinterklaas vieren is niet normaal. En dan wil ze ook weer cadeaus met kerst doen.
Neem aan dat Koen en Jacq ook lovey dovey deden tijdens de poly. Nu mag het niet meer? Alleen Mies en Tim mogen dat? Mies klinkt alsof ze nu al spijt heeft.quote:Op zondag 21 december 2025 21:03 schreef lila01 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb geluisterd:
MW houdt niet van Kerst
Zij houdt van Sinterklaas
Kinderen zijn met de Kerst bij Koen
MW vliegt met Tim naar Dubai
MW zou Koen en JvP niet aan de Kersttafel willen hebben (te pijnlijk als ze daar loveydovey zitten te doen)
David koopt geen kadootjes voor Iris
Misschien heeft Mies wel een reden om het nu wel pijnlijk te vinden, wij weten niet wat er voorgevallen is.quote:Op zondag 21 december 2025 21:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Neem aan dat Koen en Jacq ook lovey dovey deden tijdens de poly. Nu mag het niet meer? Alleen Mies en Tim mogen dat? Mies klinkt alsof ze nu al spijt heeft.
Zou goed kunnen maar die foto's die komen volgens mij gewoon van random volgers die K en J in het wild spottenquote:Op zondag 21 december 2025 21:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien lekt MB (of Iris) ook wel info naar juice kanalen
Er is natuurlijk wel een verschil. De poly is niet meer. Als er twee samen verdergaan is dat een andere situatie. Maar er zal vast een reden zijn dat MB er niet meer bij hoort.quote:Op zondag 21 december 2025 21:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat is ze volgens mij ook. Volgens haar was er nooit sprake van jaloezie in de poly maar ik krijg nu een heel andere indruk.
Ik heb de indruk dat er tijdens de poly ook al sprake was van jaloezie. In eerdere podcasts heeft Michelle laten doorschemeren dat ze zich alleen voelde in de relatie. En de manier waarop ze vertelde, kwam jaloers over.quote:Op zondag 21 december 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil. De poly is niet meer. Als er twee samen verdergaan is dat een andere situatie. Maar er zal vast een reden zijn dat MB er niet meer bij hoort.
Ben ik ook erg benieuwd naar… was een heftig verhaal..quote:Op zondag 21 december 2025 20:24 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Een poos geleden volgde ik mandysgirls. Weet er iemand waar die gebleven is?
huh dus maakt goed dat Mies alles maar de eter ingooit terwijl Koen en Jvp zwijgen? Gekke gedachte en bepaalde voorkeur??quote:Op zondag 21 december 2025 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Mies wel een reden om het nu wel pijnlijk te vinden, wij weten niet wat er voorgevallen is.
Ik had het idee dat dat was sinds de problemen zijn begonnen. En er zal een reden zijn dat die problemen zijn ontstaan. Ik geef niemand de schuld en blijf erbij dat ze er met z’n drieën een potje van hebben gemaakt. Daar zijn ze jaren geleden al mee begonnen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er tijdens de poly ook al sprake was van jaloezie. In eerdere podcasts heeft Michelle laten doorschemeren dat ze zich alleen voelde in de relatie. En de manier waarop ze vertelde, kwam jaloers over.
Het ging toch over het aan tafel zitten met kerst, en dat Mies daar geen zin in heeft, ik kan me dat wel voorstellen, waarschijnlijk hebben Koen en Jacq daar ook geen zin in.quote:Op zondag 21 december 2025 21:34 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
huh dus maakt goed dat Mies alles maar de eter ingooit terwijl Koen en Jvp zwijgen? Gekke gedachte en bepaalde voorkeur??
Khoop maar dat het goed gaat. Er vragen meer volgers hoe het gaat. Ze is ineens verdwenen denk ik, heb geen bericht langs zien komen dat ze er tijdelijk of helemaal mee zou stoppen volgens mij?quote:Op zondag 21 december 2025 21:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar… was een heftig verhaal..
Dat laatste denk ik ook, snap niet zo goed waarom Mies er vaak de schuld van krijgt dat de polys is geklapt.quote:Op zondag 21 december 2025 21:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat was sinds de problemen zijn begonnen. En er zal een reden zijn dat die problemen zijn ontstaan. Ik geef niemand de schuld en blijf erbij dat ze er met z’n drieën een potje van hebben gemaakt.
Ik denk omdat er eerder al geruchten de ronde gingen dat Mies met Tim vreemd ging?quote:Op zondag 21 december 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, snap niet zo goed waarom Mies er vaak de schuld van krijgt dat de polys is geklapt.
Misschien toch vanwege de beelden met Tim? De beelden uit het stadion bedoel ik dan.quote:Op zondag 21 december 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, snap niet zo goed waarom Mies er vaak de schuld van krijgt dat de polys is geklapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |