Ben sowieso wel een beetje klaar me constant Pommelien, Froukje, Roxy Dekker, Bente enz.quote:
Die hele Nederlandse muziek is verschrikkelijk tegenwoordigquote:Op zondag 21 december 2025 14:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ben sowieso wel een beetje klaar me constant Pommelien, Froukje, Roxy Dekker, Bente enz.
Bente snap ik dan nog door het themalied, maar ik dit is gewoon pluggen, terwijl er veel meer muziek wordt aangevraagd.
Allemaal van die 'relatable' buurmeisjes, vaak met ook nog best een klein stemmetje.quote:Op zondag 21 december 2025 14:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ben sowieso wel een beetje klaar me constant Pommelien, Froukje, Roxy Dekker, Bente enz.
Bente snap ik dan nog door het themalied, maar ik dit is gewoon pluggen, terwijl er veel meer muziek wordt aangevraagd.
Vanavond weer.quote:
Het zijn net mensenquote:Op zondag 21 december 2025 14:16 schreef Vlinder het volgende:
Nou ja. Dat heb je in Brabant. Bier er in, domme muziek en ze zijn tevreden
Vanavond is Brabantse avond geloof ik dus wie weet. Al hoeft het van mij niet.quote:Op zondag 21 december 2025 16:21 schreef Evenstar het volgende:
Wel meteen sfeer met Rob in da house
Moet zijn alterego niet even langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |