Ik heb al heel lang dezelfde zooi in mijn boom. En er is absoluut heel veel keus tegenwoordig, voor ieder wat wils, heb al genoeg dingen gezien waarvan ik denk, waarom, toch snap ik het wel soms, want best geinig alleen blijf je wel bezig dan denk ik zomaar. En ieder jaar allemaal nieuwe dingen kopen maakt het erg duur, 1 jaar een Mc donalds boom, dan weer een ah boom dan weer een disneyboom enz enz enz. Ik begin er iig niet aan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:52 schreef Shii het volgende:
Ik heb wel 4 cupcakes in de boom. Verder zie je steeds meer soorten ornamenten. AH heeft er nu ook heel veel. Het is allemaal leuk en grappig, maar de meeste tijd zit die rommel in een doos. Ik vind het zelf altijd zo zonde om steeds heel veel nieuws te kopen dus dat doe ik niet.
Ik ook hoor. Heb ook ieder jaar hetzelfde en daar komt dus af en toe iets nieuws bij. Dit jaar ook de kerstballen uit het ouderlijk huis. En ook ballen die ik vroeger samen met m'n dochter kocht, dan mocht ze er ieder jaar een paar uitzoeken bij Intratuin. Zo hebben die ballen ook een speciale herinnering. Dat vind ik veel mooier dan ieder jaar een boom die inderdaad met de mode mee moet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang dezelfde zooi in mijn boom. En er is absoluut heel veel keus tegenwoordig, voor ieder wat wils, heb al genoeg dingen gezien waarvan ik denk, waarom, toch snap ik het wel soms, want best geinig alleen blijf je wel bezig dan denk ik zomaar. En ieder jaar allemaal nieuwe dingen kopen maakt het erg duur, 1 jaar een Mc donalds boom, dan weer een ah boom dan weer een disneyboom enz enz enz. Ik begin er iig niet aan.
Gerapporteerd, walgelijke en op haat geïnspireerde inhoudquote:
Tot volgend jaar dan maar.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gerapporteerd, walgelijke en op haat geïnspireerde inhoud
Dat was wel een leuke traditie dan met je dochter. Ik heb nog een aantal dingen van mijn moeder maar die doos blijft achterin de kast, is ook niet veel en niet zo bijzonder maar wel van haar. Met mijn kinderen eigenlijk niets gedaan wat dat betreft. Ik weet eigenlijk niet waarom.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Heb ook ieder jaar hetzelfde en daar komt dus af en toe iets nieuws bij. Dit jaar ook de kerstballen uit het ouderlijk huis. En ook ballen die ik vroeger samen met m'n dochter kocht, dan mocht ze er ieder jaar een paar uitzoeken bij Intratuin. Zo hebben die ballen ook een speciale herinnering. Dat vind ik veel mooier dan ieder jaar een boom die inderdaad met de mode mee moet.
Denk niet dat de AIVD zo snel werkt hoorquote:
Zo kan je ook versieren, roze balletjes klinkt dan weer wel heel erg leuk en zuurstokken ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
Hier heb ik altijd een berg van inhangen.
[ link | afbeelding ]
En heb wel dit jaar 3 doosjes met hele kleine roze balletjes gekocht en van die zuurstokken
quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wel iets vrolijks voor je
[ afbeelding ]
Momentje hoor, de bel gaat.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat de AIVD zo snel werkt hoor
Oh joh, das nog voor 3 jaar terugquote:
Wat had hij toen gedaan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh joh, das nog voor 3 jaar terug
OH, even het dossier erbij pakken.quote:
Omdat ze bezopen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat rijden wel kan?
Bekijk deze YouTube-video
Rustig aan, ik lees het nog wel dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OH, even het dossier erbij pakken.
Is nogal dik, dus kan even duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |