Lijkt me een beetje sterk, anders had je dat al veel eerder gehoord.quote:
Denk eigenlijk dat het fake is, want zou te simpel zijn toch...........quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Gunner het volgende:
Dat soort incompetentie kan alleen maar onder trump.
Ik heb het bij een aantal geprobeerd maar lukte niet, kan zijn dat er een paar wel verkeerd gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:16 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het fake is, want zou te simpel zijn toch...........
Inderdaad, Epistein werd opgepakt onder trump zijn fbi, cia etc en de zaak werd ook geformuleerd onder trump, de dossiers werden classificeerd onder trump en lagen de hele termijn van biden bij de rechter, worden in de laatste maanden van 24 vrijgegeven.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:11 schreef bianconeri het volgende:
Echt griezelige bende daar.
Trump die weer meermaals naar voren komt in de Epst files.
Maar ministerie die direct wil gaan indekken en zegt dat het wel fake is
Alsof het fake zal zijn als het tussen al die files zit...
En de democraten kenden de inhoud niet, het is dan ook vrij lastig om die aan te halen.
Griezelig volkje en die MAGA gekken zullen er weer volop intrappen.
kan, maar kans is heel klein. en absoluut geen documenten wat trump nog meer kan schade.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:18 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik heb het bij een aantal geprobeerd maar lukte niet, kan zijn dat er een paar wel verkeerd gemaakt zijn.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:09 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje sterk, anders had je dat al veel eerder gehoord.
Miljoenen mensen kijken naar die files, zou niemand dat nog geprobeerd hebben?
Je bent er zelf uitgekomen, zie ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:21 schreef Zoddie het volgende:
Blijkbaar kan het dus wel.
Some Epstein file redactions are being undone with hacks
Ah ja... Trump zijn FBI etc...quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:20 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Inderdaad, Epistein werd opgepakt onder trump zijn fbi, cia etc en de zaak werd ook geformuleerd onder trump, de dossiers werden classificeerd onder trump en lagen de hele termijn van biden bij de rechter, worden in de laatste maanden van 24 vrijgegeven.
En hebben ze een hele verkiezing, eerste 3 maanden met die documenten lopen showen, en dan nemen ze niet eens de moeite om fake documenten te wissen (wat dus niet mag en hoog strafbaar zal zijn), ik bedoel te onderzoeken en op waarheid te toetsen / bewijs materiaal om heen te verzamelen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Je bent er zelf uitgekomen, zie ik.
Vraag is nu of het incompetentie is, of dat de mensen die het moeten zwart maken het eigenlijk er niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dit is 1 van die documenten, kun je inderdaad gewoon selecteren en plakken.
https://www.justice.gov/multimedia/Court%20Records/Matter%20of%20the%20Estate%20of%20Jeffrey%20E.%20Epstein,%20Deceased,%20No.%20ST-21-RV-00005%20(V.I.%20Super.%20Ct.%202021)/2022.03.17-1%20Exhibit%201.pdf
And a witness was found with her head blown off..quote:replied
"Donald J. Trump had raped her along with Jeffrey Epstein." noted
some girl with a funny name "took me into a fancy hotel or building,
that's how it happened."
quote:reached out to III stating was dead and noted she was found
with her head "blown off" in Kiefer, OK. Officers on the scene and
stated there was no way it was a suicide. Corner stated it was a suicide.
Dus dat is een telefoontje van iemand in 2020 over informatie uit 1995. Waarin zelfs naar Trump wordt verwezen als President Trump. Wat natuurlijk helemaal niet het geval was in 1995.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:38 schreef Zoddie het volgende:
Oh ze hebben nog wat gevonden.
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%208/EFTA00020517.pdf
[..]
And a witness was found with her head blown off..
[..]
Je ziet duidelijk dat dit politiek gemotiveerd was, waarom heeft de limousine bestuurder nooit al na deze heftige statements in 1995 bij de FBI een melding gedaan of ten tijde 2016 run. Zitten wss veel wanhoopspogingen bij de afgelopen jaren dankzij de frustratie die Trump opwekt bij velen.quote:On 10/27/2020, at 3:20 p.m. Eastern. Time, , date of birth cellular telephone number called the FBI National Threat Operations Center (NTOC) Unit, to report potential information related to Jeffrey Epstein and Ghislaine Maxwell.
asked REDACTED about his time driving a limousine for two years in the Dallas/Ft. Worth area. During time as a driver, he had met Donald Trump. REDACTED noted he picked the President up in 1995 and took him to the DFW Airport. III reported some of things President Trump had spoken about during the ride while on his cell phone were very concerning.
De grote afwezige?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het belangrijkste punt van dat hele Eppstein gebeuren al uitgebracht?
Jij zou je zolangzamerhand moeten afvragen voor wat voor figuren en hun bedenkelijke acties je steeds in de bres springt. Als je het allemaal meent vind ik het zorgelijk, en als je dit doet om te trollen vind ik het eigenlijk ook zorgelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus dat is een telefoontje van iemand in 2020 over informatie uit 1995. Waarin zelfs naar Trump wordt verwezen als President Trump. Wat natuurlijk helemaal niet het geval was in 1995.
[..]
Je ziet duidelijk dat dit politiek gemotiveerd was, waarom heeft de limousine bestuurder nooit al na deze heftige statements in 1995 bij de FBI een melding gedaan of ten tijde 2016 run. Zitten wss veel wanhoopspogingen bij de afgelopen jaren dankzij de frustratie die Trump opwekt bij velen.
Er zijn zelfs pogingen op zijn leven geweest, zou er niet vreemd van opkijken dat mensen een valse melding "voor goedwil" doen omdat ze daadwerkelijk gehersenspoeld zijn dat Trump het einde van de wereld is.
Nee dat de epstein een Mossad asset was en dat alles geënsceneerd was (vandaar al die foto’s) om invloed uit te oefenen op Washington, big tech en eigenlijk de hele VS door Israël.quote:
Met het openbaren van deze files eindigt wel die hele chantage.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat de epstein een Mossad asset was en dat alles geënsceneerd was (vandaar al die foto’s) om invloed uit te oefenen op Washington, big tech en eigenlijk de hele VS door Israël.
Dit heeft opzich niet direct met Trump van doen, al tegenwoordig wel, maar met alle beleidsmakers in de VS, zijn gechanteerd via deze Honeybee van de Mossad.
Ga maar na dit verklaart alles.
Het kan best politiek gemotiveerd zijn, maar zo "duidelijk" vind ik dat hier niet uit blijken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus dat is een telefoontje van iemand in 2020 over informatie uit 1995. Waarin zelfs naar Trump wordt verwezen als President Trump. Wat natuurlijk helemaal niet het geval was in 1995.
[..]
Je ziet duidelijk dat dit politiek gemotiveerd was, waarom heeft de limousine bestuurder nooit al na deze heftige statements in 1995 bij de FBI een melding gedaan of ten tijde 2016 run. Zitten wss veel wanhoopspogingen bij de afgelopen jaren dankzij de frustratie die Trump opwekt bij velen.
Er zijn zelfs pogingen op zijn leven geweest, zou er niet vreemd van opkijken dat mensen een valse melding "voor goedwil" doen omdat ze daadwerkelijk gehersenspoeld zijn dat Trump het einde van de wereld is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |