Zou raar zijn als Shai niet wintquote:Op donderdag 18 december 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag ook de finale van HHB
#teamShai
al ben ik wel benieuwd naar Anne-Fleurs Lodewijk, of dat echt zo'n Gooische bal is die zijn naam doet vermoeden
Dan moet ie het idd echt gaan verknallen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Shai niet wint
Is dat stiekem @Shii onder een schuilnaam?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Shai niet wint
Het is wel een plastisch chirurg, misschien heeft ie zichzelf omgebouwdquote:Op donderdag 18 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat stiekem @:Shii onder een schuilnaam?
Goed IDquote:
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat stiekem @:Shii onder een schuilnaam?
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is luctor dan het perfecte plaatje?
HIj werkt heel secuur. Die zal ik echt wel vertrouwen mocht ik weer een keer besluiten om neurofibromen te laten verwijderen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel een plastisch chirurg, misschien heeft ie zichzelf omgebouwd
Hij heeft wel skills, dus ja..quote:Op donderdag 18 december 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.
Ik ben ook #teamShaiquote:Op donderdag 18 december 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag ook de finale van HHB
#teamShai
al ben ik wel benieuwd naar Anne-Fleurs Lodewijk, of dat echt zo'n Gooische bal is die zijn naam doet vermoeden
Tegenwoordig is alles mogelijkquote:Op donderdag 18 december 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ze opeens zijn getransformeerd naar een Surinaamse Cosmetisch arts.
Daar hou ik niet zo vanquote:
Lekker met kerrie en paprikaquote:Op donderdag 18 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hou ik niet zo van
Ik heb nu een witte thee met allemaal kruiden
Dan moet ik denken aan mijn Roodharige-ische broerquote:
peper, komijn, zout.quote:
Ja maar de rest zit bijna allemaalquote:Op donderdag 18 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hou ik niet zo van
Ik heb nu een witte thee met allemaal kruiden
Groene thee niet zoveel toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar de rest zit bijna allemaal
Cafeïne in
Teveel qua opstapeling per dag voor mij nuquote:
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Teveel qua opstapeling per dag voor mij nu
zeg je nou dat ze dik is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |