Dat. Ik vind het ook niet erg als ik per ongeluk weer niet naar de teambuilding dag kan.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. dan schuiven ze naar een goedekennis bubbel ofzo... en dan wil ik best afspreken maar niet in van die verplichte settingen...
Hitster is leuk.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kreeg een pakket met het spel Hitster en borrelsnacks.
Raap mij op.
Ik wil boeken of hondensnacks. Ga weg met je sociale kerstpakket
Om met de hond te spelen? Ja geweldig.quote:
Jups en ondertussen heeft iedereen en zijn moeder dat spelquote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je nog weer een rommelmarkt zoeken om dat spel te verkopen ook
Borrelsnacks zijn ook wel welkom. Ook prima om alleen te eten.quote:
Je hebt toch een beste vriend?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om met de hond te spelen? Ja geweldig.
Niet zo mopperen, Muis!quote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raap mij op.
En hitser kan ook allen. Lekker raden wie en wanneer.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Borrelsnacks zijn ook wel welkom. Ook prima om alleen te eten.
Wees blij dat je wat krijgt, de arme kindertjes in Afrika krijgen niksquote:Op donderdag 18 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raap mij op.
Dezelfde versie?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft ook Hitster gekregen
Stuur ik het wel opquote:Op donderdag 18 december 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wees blij dat je wat krijgt, de arme kindertjes in Afrika krijgen niks
Wel met actie schoenendoos.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wees blij dat je wat krijgt, de arme kindertjes in Afrika krijgen niks
Ja we kregen allemaal hetzelfde kerstpakketquote:
Lastigquote:Op donderdag 18 december 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft ook Hitster gekregen
Bij ons heb je zo’n markt met lokale ondernemers,quote:Op donderdag 18 december 2025 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuur ik het wel op![]()
Niets krijgen vind ik soms nog beter dan iets krijgen waar ik teleurgesteld in raak
Bij ons kon je kiezen uit drie editiesquote:Op donderdag 18 december 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze zullen ongetwijfeld gewoon het standaard spel geven.
Ik haat verrassingen want 99% van de gevallen teleurstelling.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons heb je zo’n markt met lokale ondernemers,
Krijg je een bepaald bedrag of tegoed en dan mag je het zelf samenstellen.
Wat ik kei stom vind. Want ik wil juist een doos vol
Verrassingen.
Misschien moeten we ruilen.
Mopper mopper mopperquote:Op donderdag 18 december 2025 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even de collega's in elkaar slaan die allemaal hebben gestemd op traditioneel pakket ipv cadeaubon
Oh dat is wel leuk.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons kon je kiezen uit drie edities
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |