Ik heb kaartjes geregeld voor het grootste truck evenement van Nederland, ik vond dat wel romantisch.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iets simpels he? Geen 5 sterren ofzo.
Wandeldate is ook al goed
Sommigen smeken erom.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens behalve de petsen.
Niemand hoort gepetst te worden...
Helemaal primaquote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes geregeld voor het grootste truck evenement van Nederland, ik vond dat wel romantisch.
Die zitten hier nietquote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
Griet met een bel om d'r nek en maar "Moeoeoeoeoe!!!" roepen terwijl ze op z'n hondjes genomen werd.
WGTOW dusquote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
4B or "Four Nos" is a radical feminist movement that originated in South Korea. The name refers to its defining four tenets which all start with the Korean-language term bi, roughly meaning no. Its proponents do not date men, marry men, have sex with men, or have children with men.
Source:
Wikipedia
En ben jij nu ook 4B ?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
4B or "Four Nos" is a radical feminist movement that originated in South Korea. The name refers to its defining four tenets which all start with the Korean-language term bi, roughly meaning no. Its proponents do not date men, marry men, have sex with men, or have children with men.
Source:
Wikipedia
Ja ze zijn wel stoer. Vind het geluid wel leuk en de krachtquote:
Mooi, ik ga ook een mooi diner regelen. Broodje bal of zo. Wordt lekker en romantisch.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel stoer. Vind het geluid wel leuk en de kracht
Nee gewoon een paar petsen op de billen en dan weer lief doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tandjes er uit en nu gehoorzamen?
[ afbeelding ]
Ewquote:Op donderdag 18 december 2025 21:31 schreef GerryDV het volgende:
Spijker op de kop hoor. Maar toch denk ik dat het voor jouw paychologische gesteldheid en baan- en relatiekansen wat handiger was geweest ok meer ‘normie’ te zijn. Dit is dus meer lachen als een boer met kiespijn.
Of zoals de Koran voorschrijft met een borstel?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee gewoon een paar petsen op de billen en dan weer lief doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |