Zeker wel.quote:
Ik heb toevallig net op zijn Wikipedia gekeken en daar stond toch echt van wel.quote:
Dat kan kloppen, dan is de tune van Met Het Oog Op Morgen van Quincy Jones.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net op zijn Wikipedia gekeken en daar stond toch echt van wel.
Tuurlijk joh, dat is nog van de tijd dat Quincy Jones in het Duits zongquote:Op donderdag 18 december 2025 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, dan is de tune van Met Het Oog Op Morgen van Quincy Jones.
Ik begrijp er geen hout meer van. Is er nu één of zijn er twee tunes?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dat is nog van de tijd dat Quincy Jones in het Duits zong![]()
Chump Change is van Langs de Lijn.
Ja lachen, ik snap ‘m.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen hout meer van. Is er nu één of zijn er twee tunes?
Bulletjequote:Op donderdag 18 december 2025 16:37 schreef Moonversion het volgende:
[ afbeelding ]
wat was hij toch lief voor snuitje
Je bent in de war met Langs de Lijnquote:Op donderdag 18 december 2025 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen hout meer van. Is er nu één of zijn er twee tunes?
Hadden ze altijd moeten houden en niet uit nostalgische overwegingen.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:53 schreef Tourniquet het volgende:
Sportjournaal sloot net af met de originele lange versie van de tune.
Dat is niet Snuitjequote:Op donderdag 18 december 2025 16:37 schreef Moonversion het volgende:
[ afbeelding ]
wat was hij toch lief voor snuitje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |