Kijk nou toch eens. Echte gastvrijheid!quote:Op donderdag 18 december 2025 10:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Veel te weinig diversiteit voor zo’n grote stad. Verder kan de gemeente nagenoeg alles gratis maken voor de nieuwe inwoners. Dit kan gecompenseerd worden door de overige inwoners van Venlo middels een verhoging van de gemeentelijke belastingen
Kletskoek. Vraag maar eens na in Ter Apel, of Budel/Maarheeze. De mensen zijn de enorme overlast spuugzat.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:51 schreef Nexum het volgende:
Onderzoek heeft ook gewoon aangetoond dat de initiële weerstand die mensen voelen vaak sterk verminderd wordt zodra het AZC er staat en inwoners realiseren dat het ook maar gewoon mensen zijn.
Daarom ben ik persoonlijk voor de spreidingswet, en beperken toestroom.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kletskoek. Vraag maar eens na in Ter Apel, of Budel/Maarheeze. De mensen zijn de enorme overlast spuugzat.
Supermarkten met 3 man bewaking omdat anders de hele tent leeggeroofd wordt, volwassen apen die hun broek aan de kassa laten zien aan een tienermeisje achter de kassa, enz.
Rot toch op.
Hoezo voor?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daarom ben ik persoonlijk voor de spreidingswet, en beperken toestroom.
Wie? De nieuwkomers?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hopelijk houden ze hun dochters binnen.
Dat weet je best over wie dit gaat, de inwoners van Venlo natuurlijk. Ik zie ook bijna nooit vrouwen rondom een AZC, het zijn bijna allemaal jonge mannen die hier opvang krijgen.quote:
Nee precies, dat is omdat ze hun dochters binnenhoudenquote:Op donderdag 18 december 2025 12:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat weet je best over wie dit gaat, de inwoners van Venlo natuurlijk. Ik zie ook bijna nooit vrouwen rondom een AZC, het zijn bijna allemaal jonge mannen die hier opvang krijgen.
Toestroom moet gewoon naar 0.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daarom ben ik persoonlijk voor de spreidingswet, en beperken toestroom.
Nee je kunt niet alles afwentelen op Ter Apel. Een aantal gemeenten sloot zich uit terwijl anderen geen flikker doen, dan krijg je zoiets als de spreidingswet.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo voor?
Dan heb je dit gekloot door het hele land?
Laat ze lekker bij elkaar zitten in een gesloten of zeer strak gereguleerde inrichting. Dan is het veel makkelijker te handhaven.
Toestroom naar O gaat niet lukken, we hebben nu eenmaal een aantal oorlogshitsers rondlopen op onze aardkloot. Toestroom gelukzoekers (veilige Landerd) kan gewoon naar 0.En arbeidsmigranten moeten beter worden behandeld door degene die ze hier naartoe haalt, en weer teruggebracht als ze niet meer nodig zijn ipv hier op straat te belanden.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toestroom moet gewoon naar 0.
En spreidingswet is helemaal idioot. Dan is overal overlast en is helemaal niemand verantwoordelijk meer.
Iedereen roept dit maar niemand krijgt het voor elkaar. Omdat men nog altijd geen noodwet wil invoeren en verdragen uit de prehistorie boven het Nederlands belang stelt.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toestroom naar O gaat niet lukken, we hebben nu eenmaal een aantal oorlogshitsers rondlopen op onze aardkloot. Toestroom gelukzoekers (veilige Landerd) kan gewoon naar 0.En arbeidsmigranten moeten beter worden behandeld door degene die ze hier naartoe haalt, en weer teruggebracht als ze niet meer nodig zijn ipv hier op straat te belanden.
De politiek heeft de laatste 25 jaar inderdaad liggen slapen. Het zal ook niet snel opgelost gaan worden.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iedereen roept dit maar niemand krijgt het voor elkaar. Omdat men nog altijd geen noodwet wil invoeren en verdragen uit de prehistorie boven het Nederlands belang stelt.
Deze hele massamigratie en massale instroom van moslims is een aardig zwarte bladzijde aan het worden in onze vaderlandse geschiedenis.
Kutklooster?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:51 schreef Harvest89 het volgende:
Mooi. Ik zou niet weten waar zo´n kutklooster anders voor moet dienen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |