abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219520375
Door een dom iets heb ik eind september een driedubbele enkelfractuur opgelopen
. Scheenbeen en kuitbeen vastgezet met 2 platen en 11 schroeven. Binnenkant enkel hebben ze ook opengemaakt. Maar die was zo kapot dat voor elke schroef die er in ging ze nog meer brokstukken werden gemaakt en er dus weer meer schroeven nodig waren. Dus die ene schroef er maar uitgehaald.
Nu zit ik dus Twee en halve maand later. Kan me binnenshuis redden zonder loophulpmiddel maar ben een beetje op zoek naar ervaringsdeskundigen. Hopelijk zitten er hier niet te veel maar ben wel benieuwd naar andermans verhalen
pi_219524231
2,5 maand en je kan je redden zonder loophulpmiddel volgens mij heel positief.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 20 december 2025 @ 07:43:48 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_219540734
Als 12 jarige kuit- en scheenbeen gebroken gehad dankzij gladheid, maar niet zo heftig kapot. Toen zat ik alleen al 10 weken in gips.

Nu totaal andere breuken na een aanrijding, maar merk dat het herstel toch echt wel minder snel gaat. Leeftijd is echt wel een dingetje daarbij.

Heb je fysio? Train je?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219544305
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 10:37 schreef Discombobulate het volgende:
2,5 maand en je kan je redden zonder loophulpmiddel volgens mij heel positief.
Ik zeg toch ook niet dat het niet positief is hoe het gaat? Ik vraag naar ervaringen
pi_219544382
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:43 schreef Troel het volgende:
Als 12 jarige kuit- en scheenbeen gebroken gehad dankzij gladheid, maar niet zo heftig kapot. Toen zat ik alleen al 10 weken in gips.

Nu totaal andere breuken na een aanrijding, maar merk dat het herstel toch echt wel minder snel gaat. Leeftijd is echt wel een dingetje daarbij.

Heb je fysio? Train je?
Oeh Jeetje klinkt ook heftig! Ik was zo klaar met het gips na 7 weken
Maar na het gips begint het echte werk pas. Oefenen en oefenen en fysio inderdaad

Wat voor breuken heb jij nu dan?

Ik ben 44 jij?

Vind het soms vooral moeilijk dat iedereen denkt. Joh een breukje is met 6 weken weer over. Uhm dit is een ander soort breuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')