Eh whutquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb een inlog voor een webshop waar ik voor 800 punten iets mag uitzoeken, waaronder een cadeaubon voor 80 euro die je dan kan inwisselen voor een bol-kadobon van 80 euro.
Hoezo digitale werkverschaffing?
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:35 schreef Blues het volgende:
Dank voor de feliesHij kreeg van mij een zingend filmpje vanuit de auto van gisteravond tijdens het lange wachten voor een stoplicht bij werk
( Wij sturen altijd zingende filmpjes naar kinderen en kleinkinderen, nu kreeg hij er ook ! )
Een Zeurkalenderen oudhollands snoep van me
En hij heeft vrijgenomen van vrijwilligerswerk. We hebben allebei een zaterdaggevoel omdat we op nu allebei op vrijdag vrij zijn.
en ik ben blij dat hij er nog is en hij zijn verjaardag weer kan vieren
Die heb ik een keer gehad. Was nog een gedoetje om code naar code te vertalen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb een inlog voor een webshop waar ik voor 800 punten iets mag uitzoeken, waaronder een cadeaubon voor 80 euro die je dan kan inwisselen voor een bol-kadobon van 80 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik heb dit jaar twee cadeaubonnen gekregen. Eentje kon deed het bij Elektramat terwijl dat wel was aangegeven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Laat haar wel oppassen met een hijab en mixers.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Vervelend @:Jan_onderwater Hopelijk slaat de AB snel aan!
Over AB gesproken, doet het al wat bij jou @:sarabi ?
Zie net een filmpje op Instagram. Dochter van vrienden is op haar opleiding oliebollen aan het verkopen. Hijab om en een kerstmuts daaroptoppunt van integratie
VERBOTEN!! (als je in Amersfoort woont)quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Houtkachel heeft het ondertussen lekker warm gekregen in de woonkamer
Let it workquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, had al enige dagen een pijnlijke hoest, kon vanmorgen bij de HA terecht, longontsteking en nu zware antibiotica
Ah dat is ruk, beterschap ; hier is de longontsteking-na-ellende na 6 maanden eindelijk grotendeels weg.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, had al enige dagen een pijnlijke hoest, kon vanmorgen bij de HA terecht, longontsteking en nu zware antibiotica
Nein. Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
VERBOTEN!! (als je in Amersfoort woont)
Eerste boetes uitgedeeld voor gebruik houtkachel tijdens stookverbod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |