Oeh misschien gaat het wel sneeuwenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op zo rond de kerst.
Die kans is dan weer klein helaas.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh misschien gaat het wel sneeuwen
He verdoriequote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die kans is dan weer klein helaas.
Die staan bij mij al heel de dag aan want heel de dag al donker hiero, heb misschien een half uur gehad dat ik dacht, zal ik ze uit doen. Oh en de kerstverlichting bedoel ik.quote:
Wel weer goed voor eventueel ijs.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:49 schreef mario390 het volgende:
komisch jodie foster was toch niet in 1920er jaren op de wereld
Weet je nu al wie gewonnen heeft ?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die staan bij mij al heel de dag aan want heel de dag al donker hiero, heb misschien een half uur gehad dat ik dacht, zal ik ze uit doen. Oh en de kerstverlichting bedoel ik.
Ja had de kerstboom verlichting vanmorgen ook aan gedaan. Omdat het donker was en het gezellig isquote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die staan bij mij al heel de dag aan want heel de dag al donker hiero, heb misschien een half uur gehad dat ik dacht, zal ik ze uit doen. Oh en de kerstverlichting bedoel ik.
Ik wil hem slaan nu.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Doe maar gewoon niet mee.
Dit soort dingen post je dus NIET
Of andersom,al heb ik liever sneeuw..quote:Op woensdag 17 december 2025 15:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wel weer goed voor eventueel ijs.
Eigenlijk moet het eerst sneeuwen en dan stevig vriezen.
We zijn nu te laatquote:Op woensdag 17 december 2025 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Doe maar gewoon niet mee.
Dit soort dingen post je dus NIET
Nee, ik denk het niet, zat net wel topic te lezen en toen dacht ik, dit gaat verkeerd met spoilers maar toch nog net iets gelezen. Ik zie het straks wel, dus mond dicht nog steeds. Wacht, niet typen hier.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je nu al wie gewonnen heeft ?
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja had de kerstboom verlichting vanmorgen ook aan gedaan. Omdat het donker was en het gezellig is
Liever niet andersom, want dan verpest het de ijsvloer.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of andersom,al heb ik liever sneeuw..
SBS heeft zelf een fout gemaakt door een bericht te plaatsen. Ik ga zeker niet spoileren.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, zat net wel topic te lezen en toen dacht ik, dit gaat verkeerd met spoilers maar toch nog net iets gelezen. Ik zie het straks wel, dus mond dicht nog steeds. Wacht, niet typen hier.
Mario ?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hem al gedaan vandaag.
Ik las het. En toch lukt het me redelijk om niet gespoilerd te worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SBS heeft zelf een fout gemaakt door een bericht te plaatsen. Ik ga zeker niet spoileren.
Mooie film.quote:
ik weet toch niet wat mag, heb geduldquote:Op woensdag 17 december 2025 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil hem slaan nu.![]()
Zeg het hem.
Iig geen antwoorden hier plaatsen, alleen de eindstand.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat mag, heb geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |