Ik heb ook wel eens zo een bon achtig ding gehad, echt allemaal van die welness shit, heb hem uiteindelijk aan mijn moeder gegeven. Overigens heb je zo een side waar je die dingen kunt ruilen/cashen.quote:Op woensdag 17 december 2025 06:32 schreef Gibson88 het volgende:
Ja heb ik. Nationale Waarderingsbon.
Blij mee ? Nee niet helemaal, maar goed je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Waarom niet blij: Te veel aangestuurd op klimaat vriendelijke producten, Ecologisch verantwoord.
Uiteindelijk nog wel iets kunnen uitzoeken wat mij tevreden stemde.
Dit was in mijn geval niet mogelijk. Ik zat klem in dat ik eigenlijk geen keuze had. Die was voor mij al gemaakt door de organisatie, en dat stoort mij.quote:Op woensdag 17 december 2025 06:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo een bon achtig ding gehad, echt allemaal van die welness shit, heb hem uiteindelijk aan mijn moeder gegeven. Overigens heb je zo een side waar je die dingen kunt ruilen/cashen.
Picsquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:47 schreef damsco het volgende:
Een kaasplank, wat nootjes en een of ander pakket om een afdruk van je lul te maken. Onze vrouwelijke collega’s hadden een trilei
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |