Het is een klacht, want KLB.quote:
Poepen is neuken in het Vlaamsquote:
Maar wat zeggen jullie dan als je een drol moet drukken? neuken?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Poepen is neuken in het Vlaams
Vroeger hadden we uitwisseling met Nederlandse school. En een paar mensen zo van: ik moet poepen ben zo terug
En wij Belgen maar in de lach schieten
Kakkenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar wat zeggen jullie dan als je een drol moet drukken? neuken?
Maar da's wel een beetje volks toch? Zeg je ook kakken op je werk bijv?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kakken
Schijten
grote boodschap
drukken
Meestal eventjes naar de WCquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar da's wel een beetje volks toch? Zeg je ook kakken op je werk bijv?
Ok, maar hoe dan. Hoe associeer je excrementen die natuurlijk uit je reet komen met 'neuken' (alleen de handeling voor de pro-creatie voor de funs, zonder de lasten) ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vroeger hadden we uitwisseling met Nederlandse school. En een paar mensen zo van: ik moet poepen ben zo terug
Geen idee. Maar ik vraag het eventjes aan het neefje van @Novaquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ok, maar hoe dan. Hoe associeer je excrementen die natuurlijk uit je reet komen met 'neuken' (alleen de handeling voor de pro-creatie voor de funs, zonder de lasten) ?
Nee, maar gek genoeg heet het dan weer "nemen in de poep"quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef InzolVC het volgende:
Oh wacht. Nevermind. Ik begrijp hem al. Belgen zijn zeker allemaal homos die doen hem in den reet.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij zijn beschaafd.. wij zeggen niet poepen tegen neuken, das plat en ordinair.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meestal eventjes naar de WC
Even een groot boodschap doen.
Volkomen normaal in Vlaanderen
Wat zeggen ze daar in de Limburg? @:lenny77
Die associatie maken wij niet. Poepen is nooit kakken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ok, maar hoe dan. Hoe associeer je excrementen die natuurlijk uit je reet komen met 'neuken' (alleen de handeling voor de pro-creatie voor de funs, zonder de lasten) ?
In west Vlaanderen zeggen we dat je voorbeeld van een typisch West Vlaamse zin:quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die associatie maken wij niet. Poepen is nooit kakken.
Een poep is letterlijk de hele kont. Dus de billen. Dat zeg je tegen kinderen: heb je je poep goed afgeveegd? Dus je billen.
Dat sommige delen van Vlaanderen poepen tegen neuken zeggen, geen idee.. Omdat je tegen de poep op batst?
Blegh zo plat..quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In west Vlaanderen zeggen we dat je voorbeeld van een typisch West Vlaamse zin:
Kej vrouwmens gepoept
Ik heb je vrouw geneukt
Jij kijkt neer op het taalgebruik in Vlaanderen, vindt dat het taalgebruik in Nederland superieur is aan dat in Vlaanderen? Ik heb nog nooit iemand in Vlaanderen "poepen" weten gebruiken in de betekenis van "een drol draaien".quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij zijn beschaafd.. wij zeggen niet poepen tegen neuken, das plat en ordinair.
Kakken= naar de wc, niemand heeft er zaken mee of dat plassen of kakken is.
Nee je leest het verkeerd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:51 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Jij kijkt neer op het taalgebruik in Vlaanderen, vindt dat het taalgebruik in Nederland superieur is aan dat in Vlaanderen? Ik heb nog nooit iemand in Vlaanderen "poepen" weten gebruiken in de betekenis van "een drol draaien".
In mijn omgeving weet iedereen dat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |