abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219512219
....en dan niet begrijpen waarom hun zuiderburen hilarisch reageren. :')
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_219512287
Wat is je vraag precies?
pi_219512310
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:23 schreef 111210 het volgende:
Wat is je vraag precies?
Het is een klacht, want KLB.

Als het een vraag had moeten voorstellen dan had TS het topic wel geopend in V&A en afgesloten met een vraagteken.

Me dunkt.

:s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219512313
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:23 schreef 111210 het volgende:
Wat is je vraag precies?
Poepen is neuken in het Vlaams

Vroeger hadden we uitwisseling met Nederlandse school. En een paar mensen zo van: ik moet poepen ben zo terug

En wij Belgen maar in de lach schieten _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 16 december 2025 @ 20:27:50 #5
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219512349
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Vroeger hadden we uitwisseling met Nederlandse school. En een paar mensen zo van: ik moet poepen ben zo terug

Maar wat zeggen jullie dan als je een drol moet drukken? neuken?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_219512371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:27 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Maar wat zeggen jullie dan als je een drol moet drukken? neuken?
Kakken
Schijten
grote boodschap
drukken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 16 december 2025 @ 20:30:05 #7
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219512383
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Kakken
Schijten
grote boodschap
drukken
Maar da's wel een beetje volks toch? Zeg je ook kakken op je werk bijv?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_219512413
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Maar da's wel een beetje volks toch? Zeg je ook kakken op je werk bijv?
Meestal eventjes naar de WC

Even een groot boodschap doen.

Volkomen normaal in Vlaanderen
Wat zeggen ze daar in de Limburg? @Lenny77
pi_219512415
quote:

[..]

Ok, maar hoe dan. Hoe associeer je excrementen die natuurlijk uit je reet komen met 'neuken' (alleen de handeling voor de pro-creatie voor de funs, zonder de lasten) ?
pi_219512424
Oh wacht. Nevermind. Ik begrijp hem al. Belgen zijn zeker allemaal homos die doen hem in den reet.
pi_219512462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ok, maar hoe dan. Hoe associeer je excrementen die natuurlijk uit je reet komen met 'neuken' (alleen de handeling voor de pro-creatie voor de funs, zonder de lasten) ?
Geen idee. Maar ik vraag het eventjes aan het neefje van @Nova

pi_219512490
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef InzolVC het volgende:
Oh wacht. Nevermind. Ik begrijp hem al. Belgen zijn zeker allemaal homos die doen hem in den reet.
Nee, maar gek genoeg heet het dan weer "nemen in de poep"
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219512713
quote:

[..]

Dit dus. ;) Volgens mij beseffen ook vandaag zelfs veel volwassen kaaskoppen nog steeds niet welke betekenis "poepen" in Vlaanderen heeft. >:)
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 21:28:16 #14
441859 crew  Lenny77
pi_219513029
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Meestal eventjes naar de WC

Even een groot boodschap doen.

Volkomen normaal in Vlaanderen
Wat zeggen ze daar in de Limburg? @:lenny77
Wij zijn beschaafd.. wij zeggen niet poepen tegen neuken, das plat en ordinair.
Kakken= naar de wc, niemand heeft er zaken mee of dat plassen of kakken is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 21:31:00 #15
441859 crew  Lenny77
pi_219513072
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Die associatie maken wij niet. Poepen is nooit kakken.
Een poep is letterlijk de hele kont. Dus de billen. Dat zeg je tegen kinderen: heb je je poep goed afgeveegd? Dus je billen.

Dat sommige delen van Vlaanderen poepen tegen neuken zeggen, geen idee.. Omdat je tegen de poep op batst?
pi_219513147
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die associatie maken wij niet. Poepen is nooit kakken.
Een poep is letterlijk de hele kont. Dus de billen. Dat zeg je tegen kinderen: heb je je poep goed afgeveegd? Dus je billen.

Dat sommige delen van Vlaanderen poepen tegen neuken zeggen, geen idee.. Omdat je tegen de poep op batst?
In west Vlaanderen zeggen we dat je voorbeeld van een typisch West Vlaamse zin:

Kej vrouwmens gepoept
Ik heb je vrouw geneukt
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 21:40:29 #17
441859 crew  Lenny77
pi_219513179
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
In west Vlaanderen zeggen we dat je voorbeeld van een typisch West Vlaamse zin:

Kej vrouwmens gepoept
Ik heb je vrouw geneukt
Blegh zo plat..
pi_219513297
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wij zijn beschaafd.. wij zeggen niet poepen tegen neuken, das plat en ordinair.
Kakken= naar de wc, niemand heeft er zaken mee of dat plassen of kakken is.
Jij kijkt neer op het taalgebruik in Vlaanderen, vindt dat het taalgebruik in Nederland superieur is aan dat in Vlaanderen? Ik heb nog nooit iemand in Vlaanderen "poepen" weten gebruiken in de betekenis van "een drol draaien".
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 21:55:16 #19
441859 crew  Lenny77
pi_219513366
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:51 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Jij kijkt neer op het taalgebruik in Vlaanderen, vindt dat het taalgebruik in Nederland superieur is aan dat in Vlaanderen? Ik heb nog nooit iemand in Vlaanderen "poepen" weten gebruiken in de betekenis van "een drol draaien".
Nee je leest het verkeerd.
In sommige delen van Vlaanderen zeggen ze poepen als ze het over seks hebben.
Onze regio doet dat niet. Is ook best ordinair.
Voor de rest zegt niemand in België poepen over naar de grote wc gaan.
  woensdag 17 december 2025 @ 07:17:33 #20
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219515003
Als Belg lach je je toch ook helemaal suf om die pretentieuze en achterlijk incompetente debiele drekrechters in dat evenzo achterlijk debiele drekland in het noorden?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219515942
quote:

[..]

In mijn omgeving weet iedereen dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')