Jazeker. Maar wat heb je er aan om te weten dat bol.com mijn 4de favoriete winkel is, terwijl dit niet mijn enige bankrekening is, dus dat er nergens wat van klopt? Meeste mensen hebben meer dan één rekeningnummer en veelal ook wel meer dan één bank, dus het is wel allemaal natte vingerwerk.quote:
Bij mij ook de meeste betalingen bij de AHquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:00 schreef Marsenal het volgende:
Ik geef het liefst geld uit bij de albert heijn, blijkbaar.
Ik heb de meeste betalingen bij een koffieautomaat bij een kantoor waar ik veel komquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Bij mij ook de meeste betalingen bij de AH
Maar niet het meeste gespendeerd bij de AH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijke afzetters wel jeetjequote:Op dinsdag 16 december 2025 15:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb de meeste betalingen bij een koffieautomaat bij een kantoor waar ik veel komtientallen keren 0,55 cent.
Die 55 cent is omdat ik altijd mijn dubbele espresso met 'milde hoeveelheid suiker' neem. Anders was het maar 50 cent.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Behoorlijke afzetters wel jeetje
Dat is niet duur.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |