abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219499066
WELKOM in het Groningen-topic, *O*!

Deze reeks bestaat al sinds juni 2006 en hier komen Groningers bij elkaar om te slowchatten, te baggeren, de dag door te nemen en natuurlijk (mini)meets te organiseren. (Vooral doen !)

Eurosonic Noorderslag, Noorderzon en / of Wintergoud bij uitstek perfect om samen het glas (of beker) te heffen *O*

Wij hebben niet echt regels maar wees gewoon gezellig, respectvol en houd je aan de FOK!policy, 7.gif.

GRONINGERS OP FOK!
join the club!

ah2.pngjc.giffok.pngFOKicon.jpgiIPkY.gifPauly.jpgdanica.jpg artoflove.jpgpsm753.jpgIL96.gif
avatar.jpgt8vthc_th.gifleleava.gifluciano3.pngjurkje.gifabc.jpggras.jpgDuikertje%202.pngGitaarmannetje2.gifrobb.png
bb1.jpgWorld.pngtulp.jpgpijl.pngkerol5.gifMetallica_2006.gifdraccavv.png
RF_winter.gif
SecretPret_UI.jpg
97d4b3b0.x50.gif tongueee.gif
resizedimage.png
ZHqic42.gif

Eervolle vermelding

Sebasser, O+.

MUZIEK

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MEER INFO?

Kunst, Cultuur & Media
Uitagenda Groningen
Groninger Museum
Eurosonic Noorderslag
Noorderzon | Performing Arts Festival
Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
StadjersTV

Studie & Sport
Rijksuniversiteit Groningen
Hanzehogeschool Groningen
FC Groningen

Overig
Groningen.nl
Gemeente Groningen
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad

[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 15-12-2025 10:57:48 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_219499445
Even een werkende versie van het Groninger Volkslied in de OP gezet, met een kleine aanvulling.

De UI-tjes krijg/kreeg ik niet goed onder elkaar.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219627684
Wat zijn de plannen voor de jaarwisseling ? Ik blijf thuis, met vrienden, borrelen, sierpotje afsteken en verder lekker rustig aan. Heb zo'n voorgevoel dat het nog wel eens flink onrustig kan worden in de stad.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219627873
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef Gibson88 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de jaarwisseling ? Ik blijf thuis, met vrienden, borrelen, sierpotje afsteken en verder lekker rustig aan. Heb zo'n voorgevoel dat het nog wel eens flink onrustig kan worden in de stad.
Lekker in mijn huis. Alleen. Haken en lezen. Wat lekkers erbij. Wordt leuk
pi_219628280
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker in mijn huis. Alleen. Haken en lezen. Wat lekkers erbij. Wordt leuk
Klinkt als een prima avond. Lekker niks doen en ontspannen is ook niks mis mee.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219628406
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:38 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Klinkt als een prima avond. Lekker niks doen en ontspannen is ook niks mis mee.
Toen ik jong was kreeg ik zo voor drie feesten uitnodigingen en fietste ik dronken rond

En vreselijk vond ik het.
Bang voor vuurwerk, hoogte-diepte-punt-lijstjes... iedereen wil kussen. Nee

Op mijn 25ste besloot ik dat het zo nuet leuk was. De alle feesten afgezegd en de hele avond bezig geweest met een legpuzzel

Moet zeggen dat ik wel een beetje gehuild had uit eenzaamheid. Toen mezelf geschopt en sindsdien is O&N mijn favoriete feesten

Edit: huil elk jaar rond twaalf uur _O-
pi_219629489
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik jong was kreeg ik zo voor drie feesten uitnodigingen en fietste ik dronken rond

En vreselijk vond ik het.
Bang voor vuurwerk, hoogte-diepte-punt-lijstjes... iedereen wil kussen. Nee

Op mijn 25ste besloot ik dat het zo nuet leuk was. De alle feesten afgezegd en de hele avond bezig geweest met een legpuzzel

Moet zeggen dat ik wel een beetje gehuild had uit eenzaamheid. Toen mezelf geschopt en sindsdien is O&N mijn favoriete feesten

Edit: huil elk jaar rond twaalf uur _O-
Herkenbaar. toen ik nog in mijn twintiger jaren zat had ik dat ook. Hoe bezopen ik rond gefietst heb en dat zonder kleerscheuren er van af heb gebracht is voor mij nu onbegrijpelijk :')

O&N is ook wel mijn favoriet. Ge-kus hoeft niet maar de gezelligheid met een glaasje bubbels vind ik heerlijk.

Huilen heb ik dan weer niet :P Maar vind nieuwjaarsdag altijd wel een rotdag. Dan ligt het afgelopen jaar weer achter je en is het veel en veel te snel gegaan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219630076
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:54 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Herkenbaar. toen ik nog in mijn twintiger jaren zat had ik dat ook. Hoe bezopen ik rond gefietst heb en dat zonder kleerscheuren er van af heb gebracht is voor mij nu onbegrijpelijk :')

O&N is ook wel mijn favoriet. Ge-kus hoeft niet maar de gezelligheid met een glaasje bubbels vind ik heerlijk.

Huilen heb ik dan weer niet :P Maar vind nieuwjaarsdag altijd wel een rotdag. Dan ligt het afgelopen jaar weer achter je en is het veel en veel te snel gegaan.
Ach dronken rondfietsen hoort erbij toch :)
Volgens mij gaat dat meestal wel goed ;)
Ik heb een keer een beetje een probleem gehad (geen boete of problemen) door het aanrijden van een politieauto met een dronken kop. De agenten vonden het wel grappig, mits ik verder liep

Snap je gezelligheidsgevoel ook wel. Dat is de reden van mijn tranen altijd: al mijn vrienden zijn samen met hun gezin en ik ben de enige vrijgezel zonder (stief)kinderen.

Alleen binnen vijf minuten geef ik mezelf een schop. Neem een baileys en ga weer mijn gang :)

1 januari is altijd zo'n reality check. Maand van feest en ineens is alles voorbij
pi_219630552
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach dronken rondfietsen hoort erbij toch :)
Volgens mij gaat dat meestal wel goed ;)
Ik heb een keer een beetje een probleem gehad (geen boete of problemen) door het aanrijden van een politieauto met een dronken kop. De agenten vonden het wel grappig, mits ik verder liep

Snap je gezelligheidsgevoel ook wel. Dat is de reden van mijn tranen altijd: al mijn vrienden zijn samen met hun gezin en ik ben de enige vrijgezel zonder (stief)kinderen.

Alleen binnen vijf minuten geef ik mezelf een schop. Neem een baileys en ga weer mijn gang :)

1 januari is altijd zo'n reality check. Maand van feest en ineens is alles voorbij
:D Lol, deed je goed ! Een stiekem wel een beetje he. Maar goed, ik moet wel een beetje opletten. Zijn er al genoeg in de diepenring het leven verloren doordat ze smoor het water in zijn getuimeld.

Ik ben ook een eeuwige vrijgezel. Date app werken bij mij. Matches verwijderen mij linea-recta na de match. En aanspreken op straat doe ik niet (meer) puur uit angst om beschuldigd te worden van intimidatie o.i.d.

Eens, het is een behoorlijke reality check.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219631734
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 13:02 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
:D Lol, deed je goed ! Een stiekem wel een beetje he. Maar goed, ik moet wel een beetje opletten. Zijn er al genoeg in de diepenring het leven verloren doordat ze smoor het water in zijn getuimeld.
Touche! Daar dacht ik niet aan
quote:
Ik ben ook een eeuwige vrijgezel. Date app werken bij mij. Matches verwijderen mij linea-recta na de match. En aanspreken op straat doe ik niet (meer) puur uit angst om beschuldigd te worden van intimidatie o.i.d.

Eens, het is een behoorlijke reality check.
Oh! Stom dat die mensen dan direct weggaan :o snap het gevoel van eeuwig vrijgezel dan wel ja.
Mensen op straat aanspreken is denk ik een beetje awkward. Dan is een sport/clubje/kroeg handiger? Tegenwoordig is iets snel ongewenst gedrag ;)

Ik vind relaties stront vervelend. Zo'n figuur in je leven die zich met alles bemoeit. Mijn ongelukkigste tijden waren in een relatie. Eerste (half)jaar soort van leuk en dan krijg ik kriebels. Heel erg lullig voor degene die zo raar is om op mij te vallen. Alleen tja... trek het gewoon niet en praat dan naar de mond om geen conflict te krijgen... nee... niks voor mij

Enige nadeel is dat je alleen bent met O&N bijvoorbeeld. Al is dat ook dom sentiment. Doe alleen maar leuke dingen...
pi_219633057
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Touche! Daar dacht ik niet aan
[..]
Oh! Stom dat die mensen dan direct weggaan :o snap het gevoel van eeuwig vrijgezel dan wel ja.
Mensen op straat aanspreken is denk ik een beetje awkward. Dan is een sport/clubje/kroeg handiger? Tegenwoordig is iets snel ongewenst gedrag ;)

Ik vind relaties stront vervelend. Zo'n figuur in je leven die zich met alles bemoeit. Mijn ongelukkigste tijden waren in een relatie. Eerste (half)jaar soort van leuk en dan krijg ik kriebels. Heel erg lullig voor degene die zo raar is om op mij te vallen. Alleen tja... trek het gewoon niet en praat dan naar de mond om geen conflict te krijgen... nee... niks voor mij

Enige nadeel is dat je alleen bent met O&N bijvoorbeeld. Al is dat ook dom sentiment. Doe alleen maar leuke dingen...
Ja precies, kroeg/bar oid is dan wel makkelijker maar goed inderdaad tegenwoordig is het minste of geringste al #Me2 waardig :N

En herkenbaar :+ Hoewel ik tock wel van affectie houd en fijn samen zijn.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219633160
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:09 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ja precies, kroeg/bar oid is dan wel makkelijker maar goed inderdaad tegenwoordig is het minste of geringste al #Me2 waardig :N

En herkenbaar :+ Hoewel ik tock wel van affectie houd en fijn samen zijn.
Oh ik ben niet zo thuis in het uitgaan. Doe dat nml nooit
Maar gewoon een vriendelijk praatje om mee te beginnen kan toch geen kwaad? Of ben ik nou zo ouderwets

Oh dat is wel lastig dan voor je, dat je die behoefte wel hebt -O-

Hier aseksueel en a-romantisch. Dus helemaal tevreden alleen ;)
  Eindredactie Games zondag 28 december 2025 @ 16:44:16 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_219635211
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef Gibson88 het volgende:
Ben ff bij EM2 met O&N, klinkt wel als een leuk feestje.
https://em2groningen.nl/event/oud-en-nieuw-feest-groningen/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_219650382
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik ben niet zo thuis in het uitgaan. Doe dat nml nooit
Maar gewoon een vriendelijk praatje om mee te beginnen kan toch geen kwaad? Of ben ik nou zo ouderwets

Oh dat is wel lastig dan voor je, dat je die behoefte wel hebt -O-

Hier aseksueel en a-romantisch. Dus helemaal tevreden alleen ;)
Echt uitgaan doe ik ook niet meer hoor. 's avonds even de kroeg in en voor twaalven thuis. :P
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2025 16:44 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ben ff bij EM2 met O&N, klinkt wel als een leuk feestje.
https://em2groningen.nl/event/oud-en-nieuw-feest-groningen/
Dat ziet er inderdaad leuk uit !

Edit: Lokroep: @Rene @ChipsZak. @Chandler @nietzman Jullie nog plannen of suggesties om naar toe te gaan rond de jaarwisseling ?
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')