Waarom? Hij heeft z’n misdaden niet hier begaan. En het gaat om twee keer moord hè.quote:Op zondag 14 december 2025 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik lig er verder ook niet wakker om. Maar principieel vind ik het niet kunnen.
Je kunt hem ook hier 30 jaar opsluiten.
https://www.nu.nl/buitenl(...)lfdoding-in-cel.html hier zeggen ze dat hij stabiel is.quote:
We hadden hem kunnen afschieten.quote:Op zondag 14 december 2025 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het ook wel raar dat Nederland nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen. Een burger in een buitenlandse gevangenis laten creperen vind ik toch niet kunnen, ongeacht wat de persoon heeft gedaan.
Blijkbaar niet, anders zou hij geen zelfmoordpoging doenquote:Op zondag 14 december 2025 18:16 schreef capricia het volgende:
Maar liever zit hij gewoon die 35 jaar uit.
Goed zo.quote:Op zondag 14 december 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)lfdoding-in-cel.html hier zeggen ze dat hij stabiel is.
Een beest is het. Maar dan nog gun ik hem dit niet, moge hij maar 100 jaar oud worden in de celquote:Op zondag 14 december 2025 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Het blijft wel een mens hè. Ook al is het een misbaksel, zo’n wanhoopsdaad gun ik niemand.
Hij is pas op de helftquote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Een beest is het. Maar dan nog gun ik hem dit niet, moge hij maar 100 jaar oud worden in de cel
quote:Van der Sloot zit in het Zuid-Amerikaanse Peru een 28-jarige straf uit voor de moord op de studente Stephany Flores in 2010.
In oktober 2023 is hij daarnaast veroordeeld tot twintig jaar cel voor het afpersen van Beth Holloway, de moeder van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway.
Volgens Beth Holloway heeft Van der Sloot tegen haar toegegeven dat hij Natalee heeft gedood op Aruba in 2005.
quote:Stephany Flores en Natalee Holloway
Joran van der Sloot zit in Peru een straf uit van 35 jaar voor het vermoorden van Stephany Flores en het afpersen van de familie Holloway.
Twee jaar geleden bekende hij het meisje op het strand van Aruba in 2005 te hebben vermoord met een steen. Van der Sloot maakte een deal met justitie in de VS.
De Nederlandse moordenaar moet nog tot 2045 achter de tralies blijven in Peru.
Vind het volkomen terecht, potje breken, potje betalen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het ook wel raar dat Nederland nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen. Een burger in een buitenlandse gevangenis laten creperen vind ik toch niet kunnen, ongeacht wat de persoon heeft gedaan.
Nee, hij mag zijn Amerikaanse straf gelijktijdig uitzitten met de Peruaanse celstraf. In 2045, als hij tegen die tijd nog leeft, is hij een vrij man. Hij is dan 58 jaar.quote:Op zondag 14 december 2025 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
als ie maar niet dood gaat , dat zou laf zijn , om voortijdig weg te gaan
https://www.telegraaf.nl/(...)genis/113455016.html
[..]
uitzitten he , niet laf zijn , nog maar 20 jaar ouwe en dan naar de USA he, daar wacht nog een verassing op je
[..]
[ afbeelding ]
quote:Die straftijd mag hij tijdens zijn gevangenisstraf in Peru uitzitten. Daardoor komt Van der Sloot nog altijd in 2045 vrij.
https://www.nu.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Zal ie dan van zijn gokverslaving af zijn ?/quote:Op zondag 14 december 2025 21:13 schreef Peppert het volgende:
[..]
Nee, hij mag zijn Amerikaanse straf gelijktijdig uitzitten met de Peruaanse celstraf. In 2045, als hij tegen die tijd nog leeft, is hij een vrij man. Hij is dan 58 jaar.
En hijzelf zal het exacte verhaal nooit gaan openbarenquote:Op zondag 14 december 2025 19:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die is toch redelijk opgelost? Het lichaam is in zee gegooid.
Peter r de Vries had een sterk vermoeden dat Jorans vader hem heeft geholpen.
Is geen ragebait. Maar het zal wel weer een onpopulaire mening zijn.quote:
Nee klopt, maar het is een Nederlander.quote:Op zondag 14 december 2025 20:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij heeft z’n misdaden niet hier begaan.
een Binaire o nee een Bonairequote:Op zondag 14 december 2025 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is een Nederlander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |