SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar jaar nodig gehad om weer de meeste aspecten op de been te krijgen, echter sinds die tijd is mijn slaap patroon meer als gemiddeld.(10+ uur per dag)
Eind 2018 een terugval gehad en weer in behandeling geweest, deze is gestopt begin 2024.
Hierna nog contact met de POH via de huisarts totdat het erg slecht met mij ging, zat behoorlijk op de rand van nog functioneren. (Dit was medio augustus) Nu weer opnieuw in behandeling.
Medicatie is weer omhoog en de vermoeidheid komt nu ergens nog harder binnen als daarvoor.
Zit nu gemiddeld op 12 uur slaap per dag.
Ben wel werkzaam, deeltijd, halve dagen.
Het voelt wat lastig te omschrijven, baal van veel zaken.
Maar ben wel blij om wat nog wel lukt.
Met de medici wel uitvoerend overleg gehad in het verleden over de hoeveelheid slaap en het slaappatroon maar het kwam er op neer dat er niet veel aan te doen viel.
Echter blijf ik me in tegenstelling tot eerdere periodes nu steeds zwaar vermoeid voelen.
Concentratie neemt ook wel iets af.
Ervaar het als erg vervelend om juist zo vermoeid te zijn, hierdoor heb ik minder zin in activiteiten of hobby's.
Weet op het moment niet hoe ik het anders zou kunnen aanpakken, en dat frustreert wel.
Wellicht iemand tips of manieren om hier anders mee om te kunnen gaan?
Als ik naar mijn eigen werkrooster kijk is slapen 20.00-08.00 haalbaar ( baan van 9 tot 18)quote:Op zondag 14 december 2025 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kun je nou 12 uur slapen op een dag, ga je dan om 19u al naar bed? Of slaap je in verschillende etappes?
Ik zou om 18u al in bed moeten liggen. En dan hou ik ivm reistijd net 1,5 uur over als ik weer thuis kom om eten te maken en op te vreten, douchen tandenpoetsen. Dat zou net moeten passen maar eigenlijk niet te doen met een fulltime baan. En als je file hebt, boodschappen moet halen of half uurtje langer op het werk blijft lukt het al niet meerquote:Op zondag 14 december 2025 17:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik naar mijn eigen werkrooster kijk is slapen 20.00-08.00 haalbaar ( baan van 9 tot 18)
Op vrije dagen lig ik die uren ook in bed. Heerlijk.
20.00 dochter slapen en dan lekker in bed chillen
Maar dat ben ik
Ik vrees dat een deel door de medicatie veroorzaakt wordt.quote:Op zondag 14 december 2025 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kun je nou 12 uur slapen op een dag, ga je dan om 19u al naar bed? Of slaap je in verschillende etappes?
Klopt inderdaad gemiddeld lig ik tegenwoordig rond 18:30/19:00 op bed.quote:Op zondag 14 december 2025 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door anotherRandomdude op 14-12-2025 18:13:52 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |