Hypothetisch gezien.quote:
Zeker wel. Mijn studie is betaald, dat gun ik mijn kind.quote:Op zondag 14 december 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou me niet nu al te druk maken om het eventuele toekomstige financiële plaatje.
Je had een kat he?quote:Op zondag 14 december 2025 19:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Zeker wel. Mijn studie is betaald, dat gun ik mijn kind.
quote:Op zondag 14 december 2025 18:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat jij alleen maar mannen treft die dit niet kunnen? Oprechte vraag. Het is toch echt geen rocket science.
Mbo? Iedereen in mijn familie heeft uni.quote:Op zondag 14 december 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Acuut een kerel vinden, hopelijk je in een jaar of 5 laten bezwangeren, ff naar boven afronden en je hebt over 6 jaar een koter. Die gaat 19 jaar later misschien naar het MBO of HBO dus praat je over iets wat op z'n vroegst heel misschien over 25 jaar gaat gebeuren.
En dan nu je druk maken over hoe dat te bekostigen? Je hebt ladingen tijd om daar voor te sparen!
Zelfs als je nu een one night stand zou nemen met als doel een single mom te gaan worden, heb je zeeën van tijd om te gaan sparen.
Maar gezien je problemen denk ik niet dat je in je eentje een kind zou moeten willen opvoeden.
Ik zeg al tig keer dat ik kindvrij ben.quote:Op zondag 14 december 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je had een kat he?
Hou het daar maar bij.
Och de kinderen die nu nog alleen maar een gedachte zijn, moeten echt naar de universiteit toe?quote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mbo? Iedereen in mijn familie heeft uni.
Anyway, ik wil geen alleenstaande moeder zijn.
Ik bedoel kat versus een partner.quote:Op zondag 14 december 2025 19:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zeg al tig keer dat ik kindvrij ben.
Crazy Cat Ladyquote:Op zondag 14 december 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik bedoel kat versus een partner.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee unigeschoolden maken geen mbo'erquote:Op zondag 14 december 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Och de kinderen die nu nog alleen maar een gedachte zijn, moeten echt naar de universiteit toe?
Alsof er hier niet al genoeg aan je realiteitsbesef getwijfeld werd!
Nou 1 ouder met mentale problemen haalt de kans op MAVO 3 als eindstation wel omhoog hoor.quote:Op zondag 14 december 2025 19:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Twee unigeschoolden maken geen mbo'er
Ik begrijp inmiddels waarom je minder krijgt.quote:Op zondag 14 december 2025 19:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Twee unigeschoolden maken geen mbo'er
Eh, nee.quote:Op zondag 14 december 2025 20:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou 1 ouder met mentale problemen haalt de kans op MAVO 3 als eindstation wel omhoog hoor.
Omdat ik mijn opleidingsniveau niet verzwijg?quote:Op zondag 14 december 2025 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp inmiddels waarom je minder krijgt.
Denk het wel, kind trekt de problemen aan van zijn ouder.quote:
Ik begreep dat jij beffen helemaal niet zo prettig vind. Dus is het dan niet beter om het gewoon met de handen te doen?quote:Op zondag 14 december 2025 19:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik zeg. Beffen is bij mij precies de gewenste druk en aanraking en zij zitten er steeds naast. Dan is seks ook niet leuk voor hen als ik steeds kritisch zou zijn.
Als man hoor je van beffen je specialiteit te maken.quote:Op zondag 14 december 2025 19:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Je zou er verbaasd van staan hoe vaak best wel veel mannen er langs zitten.
En dan heb ik het niet over 1 cm er langs he?
Er zullen inderdaad ook mannen zijn die er geen reet van kunnen. Meest waarschijnlijk omdat ze alleen maar beffen omdat dat voor hen de weg is naar neuken.quote:Op zondag 14 december 2025 19:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Je zou er verbaasd van staan hoe vaak best wel veel mannen er langs zitten.
En dan heb ik het niet over 1 cm er langs he?
Omdat je jezelf verheven voelt boven anderen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik mijn opleidingsniveau niet verzwijg?
Nou, het is gewoon ook leuk om te doen. Zoals jij het zegt klinkt het weer als moetje.quote:Op zondag 14 december 2025 21:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als man hoor je van beffen je specialiteit te maken.
Als je gaat samenwonen heb je beide recht op die woning.quote:Op zondag 14 december 2025 18:04 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je kan niet een eigen huurwoning aanhouden als je gaat samenwonen. Je hebt woonplicht.
Hoor eens goed. Een man die niet van beffen houdt, doet wat verkeerd. Het liefst heeft ze ook nog eens wat haren op die kut. Ik wil haar gewoon vol op mijn gezicht. Dan geniet ik ook een beetje. En ja ik vind het wel geil gebruikt te worden, laat me maar snakken naar adem.quote:Op zondag 14 december 2025 21:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon ook leuk om te doen. Zoals jij het zegt klinkt het weer als moetje.
Nou realiseer ik mij terdege dat ik een enorme geilneef ben, maar ik kan er toch moeilijk bij dat mensen seks als een klusje zien. Tenminste leuke seks. Seks waarbij je gebruikt wordt als cumdump, ja… dan wordt het wel een klusje.
Ok, dit begint aardig off topic te geraken. Misschien kun je er wat van maken in een nieuw topic in SEX.quote:Op zondag 14 december 2025 21:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoor eens goed. Een man die niet van beffen houdt, doet wat verkeerd. Het liefst heeft ze ook nog eens wat haren op die kut. Ik wil haar gewoon vol op mijn gezicht. Dan geniet ik ook een beetje. En ja ik vind het wel geil gebruikt te worden, laat me maar snakken naar adem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |